Zijn er ook Nederlands hier?

Wie kijkt er nou GTST! :o

;D

[quote]Wie kijkt er nou GTST![/quote]

Verdacht inderdaad ja. Uit zijn taalgebruik “Toch nog iets goeds van GTST” maak ik op dat het een incident was en hij niet bedoeld keek naar dit stelletje ongure te veel geld verdienende, acteeronkundige en zielige bijeengeraapte homofiele modellen. :wink:

[quote]

Verdacht inderdaad ja. Uit zijn taalgebruik “Toch nog iets goeds van GTST” maak ik op dat het een incident was en hij niet bedoeld keek naar dit stelletje ongure te veel geld verdienende, acteeronkundige en zielige bijeengeraapte homofiele modellen. :wink:[/quote]
Precies

Euh, what the fuck is GTST?

Als het iets kloteslechts op tv in Nederland is, is het normaal dat ik het niet ken, ik woon gelukkig niet in Nederland. ;D

Vlaanderen boven :stuck_out_tongue:

[quote]Euh, what the fuck is GTST?

Als het iets kloteslechts op tv in Nederland is, is het normaal dat ik het niet ken, ik woon gelukkig niet in Nederland.  ;D

Vlaanderen boven  :stuck_out_tongue:[/quote]

GTST staat voor Goede Tijden Slechte Tijden, maar je begrijpt dat het voor mij alleen slechte tijden zijn. Het de langst lopende soap van Nederland.

En oh ja, Nederland en Vlaanderen zullen eens weer sterk staan als een natie, Dietsland!

Hou Zee!

volgende week iedereen Four Rooms op MTV kijken maddafakkers

[quote]En oh ja, Nederland en Vlaanderen zullen eens weer sterk staan als een natie, Dietsland!

Hou Zee!
[/quote]

yeah right, you wish dude

blijfde gij maar schoon in holland :stuck_out_tongue:

hup holland hup, wat zijn ze weer goed bezig in portugal ;D

(btw: ik ga hier geen voetbaldiscussie aangaan, want vind voetbal ongelooflijk saai, kwou gewoon eens lachen)

Ik ga volgend weekend naar België, in het plaatsje Dessel vind Graspop weer plaats, erg vet.

[quote]volgende week iedereen Four Rooms op MTV kijken maddafakkers[/quote]

kheb hem op dvd…maar mtv is wel stylo bezig…kids, clerks, four rooms nu…wel kewlllllll

[quote]Ik ga volgend weekend naar België, in het plaatsje Dessel vind Graspop weer plaats, erg vet.[/quote]

Jammer genoeg kan ik niet want er komen geweldige bands. In Extremo, Iced Earth, (Epica en After Forever, Neerlands trots), Cradle of Filth, Saxon, Testament, Judas Priest en Therion. Allemaal topbands die ik genoemd heb dus een zeer geslaagde line-up.

Ik wens je veel plezier in de pit. Ga je trouwens het hele weekend?

[quote]

kheb hem op dvd…maar mtv is wel stylo bezig…kids, clerks, four rooms nu…wel kewlllllll[/quote]

Maar dat is jammer genoeg maar voor 1 maandje.

[quote]

Jammer genoeg kan ik niet want er komen geweldige bands. In Extremo, Iced Earth, (Epica en After Forever, Neerlands trots), Cradle of Filth, Saxon, Testament, Judas Priest en Therion. Allemaal topbands die ik genoemd heb dus een zeer geslaagde line-up.

Ik wens je veel plezier in de pit. Ga je trouwens het hele weekend?[/quote]
Jep, ik ga vrijdag ochtend weg en kom maandag weer terug, zo’n trein kaartje daarheen is trouwens belachelijk duur, 45 euro ben je kwijt vanuit Arnhem. Maar er komen zeker goede bands, dus dat heb ik er wel voor over :smiley:

Dat is astronomisch hoog en zeker nog maar een enkeltje ook, de NS is gewoon klote, als ik geen OV had zou ik nooit per trein reizen. Ik ga trouwens donderdag toevallig naar Arnhem met de trein, ben benieuw of ze op tijd rijden.

[quote]Dat is astronomisch hoog en zeker nog maar een enkeltje ook, de NS is gewoon klote, als ik geen OV had zou ik nooit per trein reizen. Ik ga trouwens donderdag toevallig naar Arnhem met de trein, ben benieuw of ze op tijd rijden.[/quote]
Nee, het is wel een retourtje, dat wel. Maar nog steeds hoog, en het kaartje voor graspop is ook al 90 euro, de prijzen zijn echt abnormaal hoog.

[quote]

Maar dat is jammer genoeg maar voor 1 maandje.[/quote]

Idd, daarbuiten is het een grote poel van a-muzikale, oversexte (in principe niet erg, maar zij hebben een slechte smaak), nepmodieuze en uiterst domme personen. Niets anders dan muziek voor de gekleurde mens en de blanke mens die erbij wilt horen. Een uur per week is er dan Rockzone in de nacht, waar ook maar een paar goede nummer voorbij schuiven.

Jaaa, een prachtstation dat mtv en tmf, ik kijk de heeele dag, werkelijk aan de buis gekluisterd…pfff

En Vince Vega, hoe was het, heb je een verslagje of een beste optreden van Graspop? Hoe was het?

Ik heb niet zo heel veel bands gezien (kwam vooral omdat het campingterrein zover van het festivalterrein af lag, veel verder dan vorig jaar), maar ik heb toch wel zo’n beetje beste bands gezien: Action in DC (zeer goede AC/DC coverband), Destruction, Testament, Death Angel (van veraf een stukje), Motörhead en Judas Priest. De beste was toch wel Testament voor mij, Priest was ook erg gaaf. Ik hoorde van iemand dat er bij Death Angel hele gitaren het publiek in werden gegooid. Maar naast de muziek was de sfeer ook heel goed. We hebben gezellig met ongeveer 100 man met een radio het Nederlands elftal gevolgd en dat was natuurlijk feest na de penalty’s. Het was gewoon allemaal erg gaaf. ;D

http://wob.vpro.nl/cinema/quiz/flash.shtml

Voor degene die hem nog niet kennen…toffe filmquizzzz

[quote]Ik heb niet zo heel veel bands gezien (kwam vooral omdat het campingterrein zover van het festivalterrein af lag, veel verder dan vorig jaar), maar ik heb toch wel zo’n beetje beste bands gezien: Action in DC (zeer goede AC/DC coverband), Destruction, Testament, Death Angel (van veraf een stukje), Motörhead en Judas Priest. De beste was toch wel Testament voor mij, Priest was ook erg gaaf. Ik hoorde van iemand dat er bij Death Angel hele gitaren het publiek in werden gegooid. Maar naast de muziek was de sfeer ook heel goed. We hebben gezellig met ongeveer 100 man met een radio het Nederlands elftal gevolgd en dat was natuurlijk feest na de penalty’s. Het was gewoon allemaal erg gaaf. ;D[/quote]

Zo te horen heb ik wel wat gemist, vooral Judas Priest en Testament had ik graag willen zien. Gelukkig was het droog voor je, want als het bijvoorbeeld dit weekend zou zijn was alles helemaal verregend, wat ook wel zijn charme heeft…

[quote]http://wob.vpro.nl/cinema/quiz/flash.shtml

Voor degene die hem nog niet kennen…toffe filmquizzzz[/quote]

Dat is zeker een grappige quiz, had de eerste keer 92 punten.

Alleen jammer dat ik me niet registreren kan omdat hij steeds zegt als ik me registreer dat mijn e-mail adres al bekend is, en ik heb er wel twee geprobeerd…