Zijn er ook Nederlands hier?

Weet iemand van jullie misschien een nederlandse site die dvds importeerd? engelse en japanse regio 2 dvds?

[quote]Weet iemand van jullie misschien een nederlandse site die dvds importeerd? engelse en japanse regio 2 dvds?
[/quote]


[url]http://www.boudisque.nl[/url] heeft soms wel import dvd's.

thanxxx, staan ckers paar dvdtjes op diek ga bestellen…



Als jullie nog andere sites tegenkomen of weten…post ze ook ff hier!



thanxx

hey leuke site

Goede site, ook de cd’s zijn zeer goedkoop.

jah echt relaxte site! had hem in het begin niet goed bekeken en verkeerd gezocht…do’h!



ff versus besteld…ahha finally…kannie w88

nouja, cd’s zijn er om gedownload te worden toch

dvd’s ook

maar

dat duurt lang ofzo

yah, muziek down ik ook gewoon…alleen dvds koop ik voor mijn collectie…en idd de kwaliteit tussen een gedownloade film en een dvd is groot…

Ik download ook alles, maar af en toe wil ik wel een cd’tje kopen. Films download ik ook wel eens, maar als ik het een goede film vind koop ik hem, de kwaliteit is erg slecht meestal.

zomer

eindelijk

Dat dacht ik ook, maar nu regent het godverdomme weer.

Ok, nu begint het onweer ook nog.

Wow! Nu is het helemaal erg, binnen 20 seconden was de lucht helemaal donker, alle wolken draaiden in elkaar en nu stormt het.

haha kanker, echt erge onweer gisteren, storm enzo, niet zo maar een beetje donder maar echt BRRRRRRBOWWWWW, knal pang pow

waarom straft god ons

yah was wel een chilly weertje gisteren!! damn lijkt wel fucking tropen hierzo,fucking klote regen dan weer supah zweterig warm…egt fucked up klote zomer…

Welke idioot heeft bedacht om te stoppen met The Sopranos uit te zenden, was het enige waar ik naar uitkeek de hele week op tv. Die vieze tering zomerstop ook, enige goede programma op tv, pleuren ze die er ook weer af…de honden.

Ze zenden elk jaar maar 1 seizoen uit…2 weken geleden was de laatste aflevering van seizoen 3…jaartje w88 dus of de dvds kopen…

Ohh, ok. Ik wist niet dat het de laatste aflevering was van seizoen 3, ik vewacht dat in de herfst dan seizoen 4 zal beginnen.

uhm ze beginnen denk ik pas met seizoen 4 volgend jaar… :frowning:



koop denk ik wel ook ff seizoen 4 op dvd…heb 1 t/m 3 ook…

Net terug van vakantie. En ze zeuren over mensen die teveel flamen. Toen ik hier kwam flamede iedereen ook al iedereen :-/