Zijn er ook Nederlands hier?

MissPink, leuk verhaal, maar ik snap er geen ene fuck van! :-/

Wat bedoel je nou met je laatste zin?

"Mas-ter-lijk. en die tarantinos zitten er wel hoor alleen GOED zoeken.daag. "

Maar goed, join de club! En welkom. :slight_smile:

haha! neeh… beeetje vaag missschien maar ging eiglenlijk over die 1e pagina dat de HoLLandiAAs hier zoh moeilijk tevinden zijnN. En over ddat gevoel dat je krijgt bij Pulp fiction, Dusk/dawn, reservoir dogs, Natural born, Killbill1/2 bij die films krijg ik zo’n gevoel dat je alles wel aankunt enzow… ik in iedER Geval wel! Dat je gWoon zin hebt om naar buiten te lopen en je buurman een kogel door zn harses te jagen… sounds wreid… I knoww… ben ook helemaal niet slecht ofzowh>.!maar dat gevoel is er dus wel:) en das alleen bij TArantinos.

Ohja. Wilde ik ook nog even kwijt dat ik er steeds meer van begin te balen dat de echte goede films de laatste tijd zoow fucking commercieel worden.

Kijk je hebt echte fans, die elk detailtje uit de films kennen, na 30x kijken nog steeds beetje nieuw gevoel bij d film enz. Maaaar nu zijn de films van qt zich redelijk aan het versprijden zodat ze eigenlijkj te commercieel worden. maarja doeje nix aan:) isookniet erg ofzow… beetj jammer alleen

!

daag en xx

MissPink, welkom ;D

anyway:
[quote]Ohja. Wilde ik ook nog even kwijt dat ik er steeds meer van begin te balen dat de echte goede films de laatste tijd zoow fucking commercieel worden.[/quote]

Ik heb daar eigenlijk totaal geen problemen mee. Het is niet omdat een film commercieel wordt dat hij daarvoor minder goed is. Maar stel je voor dat naar Tarantino’s films enkel de freaks (zoals het hier vol loopt op dit forum) gaan kijken. Resultaat: de film gaat geen kloten opbrengen

Resultaat: Tarantino gaat geen films meer kunnen maken

So fuck it, lang leve de commercie

greetz

T

Haha Bono-! Goeie statement. ;D

MissPink, ik had ook wel een beetje zin om na Kill Bill eens flink rond te gaan kicken. Mij geven die films ook een bepaald soort energie. Ik vind Uma Thurman echt een superheldin! Ze laat zien dat er niet met haar te fucken valt, ook al is ze een vrouw. En desondanks dat ze iedereen die in haar weg staat, omver maait, blijft ze supervrouwelijk. En dat is precies het sterke er van. Om Quentin te quoten: Kill Bill is the ultimate chick-movie and I totally agree.

:wink:

Iets totaal anders dan, iemand al beelden gezien uit Cannes?

QT loopt daar ongeloofloos happy bij en het is uitgekomen waarom.

Eerst zei hij zelf dat hij zo happy was omdat hij voorzitter is van de jury (wat waarschijnlijk wel deels waar is), maar er is dus nog iets.

QT heeft een nieuw vriendinnetje. Namelijk Sofia Coppola, de regisseuse van The Virgin Suicides en Lost In Translation.

En ze is net zoals Tarantino oscarwinnaar voor beste origineel scenario (Lost In Translation).

Stel je voor dat die 2 een film samen gaan maken ;D, of zullen ze nu andere dingen te doen hebben :wink:

grtz

T

Volgens mij voelt hij zich nu echt de man. Met borst naar voren op de rode loper.

Ik dacht dat hij met Uma iets had wat ze probeerden te verbergen. (Ik ben dol op gossip ;D)

Quentin had toch ongeveer 12 jaar geleden nog een akkefietje in Cannes? Hij heeft daar een bewaker ofzo voor zijn bek gemept, omdat hij hem de weg versperde naar een filmdie hij persee wilde zien. Grappig dat uitgerekend hij nu jury-voorzitter is.

yep Dutchess,

hij heeft in 1992 een securityman een ā€œtoek op zijn bakkesā€ (om het in het gents te zeggen) gegeven toen hij naar de film ā€œMan bites dogā€ (met belgisch acteur en nu ook jurylid BenoĆƒĘ’Ć‚Ā®t Poelvoorde) wilde gaan zien.

ter informatie: hij is binnen geraakt

terwijl we nu toch aan het roddelen zijn (btw, als iemand ooit bekend maakt dat ik zo’n roddelaar ben, I’ll fucking skullfuck you to death)

ik verdacht QT en Uma aan de hand van de foto’s van de kill bill 2 premiere party ook wel dat ze iets hadden

maar blijkbaar is QT gevallen voor de charmes van Sofia

het lijkt mij eigenlijk wel nog een raar koppel, Sofia ziet er zo stil uit, en QT natuurlijk altijd zijn hyperkinetische zelf

grtz

T

Een van jullie trouwens die films gezien van Sofia Coppola? En is het wat? Moet ik ze gaan zien?

Zeker gaan zien, zeker de moeite waard ;D

[quote]Hebben jullie trouwens gemerkt (vast wel) dat er in elke Tarantino film een connectie is naar Nederland.

Reservoir Dogs: De soundtrack Little Green Bag is van de George Baker Selection, een Nederlandse band.

Pulp Fiction: Het hele coffeeshop gesprek van Vincent, de mayonaise en het bier in de bioscopen in Amsterdam.

Jackie Brown: Ordell zegt iets over Rutger Hauer.

Kill Bill: Tja, ik denk de beltoon van Sofie, het liedje: ā€œNederland, O Nederland, jij bent de kampioenā€¦ā€ Maar ik weer niet of dat liedje misschien ook in een andere versie is, in het Engels bijvoorbeeld.[/quote]

Yep en niet te vergeten de echte naam van Black Mamba. ;D

commercie is ok zolang goede getalenteerde mensen goede shyte blijven maken…tis irri als er teveel gekeken wordt naar wat ā€œde meeste mensenā€ goed vinden…dan krijg je vaak films die er wel geinig uitzien maar geen inhoud hebben…

duz lang leve commercie, zolang er ook een redelijk aantal goede films worden gemaakt en niet alles een GTST, COSTA, fast and furius, torque, matrix 2+3 achtige shyte wordt…

lang leve de echte filmmakers, die van film houden…QT, RR, Woo, Scorsese, etc

Er zullen altijd getalenteerde mensen zijn die goeie sheit blijven maken.

Ik vind het trouwens leuk dat mensen vooral naar films gaan zien waarnaar de meeste mensen gaan zien (al zijn het sheit films), i explain:

Kill Bill Volume 1 heb ik de 2de week gezien nadat hij uitkwam (kon niet gaan 1ste week, shame on me). In diezelfde week kwam Matrix 3 uit. Resultaat: geen lange rijen aan de zaal voor Kill Bill, opt gemak een perfect plaatsje kunnen kiezen ;D, en dit wanneer voor de 2 zalen ernaast (jaja, matrix in 2 zalen tegelijk, the horror!) een zeer lange rij stond. Drummen, duwen om een plaatsje te kunnen bemachtigen.

Wat is het toch leuk een goede smaak te hebben.

[quote]Wat is het toch leuk een goede smaak te hebben.[/quote]

;D

[quote]

;D[/quote]

Iedereen denkt dat waarschijnlijk wel van zichzelf.

Ik denk dat niet, ik ben het zeker ;D

I am a half dutchman, but i almost can’t write netherlands, i am only good at speaking… ;D :wink:

[quote]I am a half dutchman, but i almost can’t write netherlands, i am only good at speaking… ;D :wink:[/quote]

And what is your other half made of?

:slight_smile:

[quote]

And what is your other half made of?

:slight_smile:
[/quote]

german

kankermof wat doe je hier

haha

GTST was gaaf vorige week, zo’n kerel zat Reservoir Dogs te kijken. Zag je eerst Mr. Blonde bij Marvin Nash en toen hoorde je ā€˜Stuck In The Middle With You’ ;D. toch nog iets goeds van GTST.