Ik zou vandaag gaan, maar dat gaat helaas niet meer door. Nu moet ik wachten tot 24 april.
Aangezien het hier allemaal nederlanders zijn, wanneer komt (of kwam) volume 2 uit bij jullie? (jullie = het verre Nederland)
Hier in het warme zuiden (België ;D) moeten we nog wachten tot woensdag, maar het zal in stijl zijn. Ook een dubbele filmavond namelijk, om 20h00 volume 1 en om 22h30 volume 2.
I can’t hardly wait ;D
Ik ben zaterdag geweest, maar officieel komt hij pas donderdag uit. En ik verzeker je, hij is geweldig 8)
Vrijdag is het Tarantino night op yorin.
Met om 10 uur Pulp Fiction en daarna Full Tilt Boogie.
Ja klopt, iemand zei zelfs tegen mij dat Pulp Fiction in de goede volgorde zou worden vertoond, iemand iets van gehoord? Ikzelf geloof het eigenlijk niet echt.
[quote]Vrijdag is het Tarantino night op yorin.
Met om 10 uur Pulp Fiction en daarna Full Tilt Boogie.[/quote]
Ik kom nu over als een mega-blonde domme doos(en ik ben niet eens blond ;D ). Maar wat is Full Tilt Boogie?
Vince Vega, hoe heb jij het voor mekaar gekregen nu al de film gezien te hebben? Jeetje, ben echt jaloers!
Omdat er al bepaalde voorvertoningen waren kon hij hem zien. En Full Tilt Boogie is een uitgebreide making off van From Dusk Till Dawn.
OK, dank je.
@ Vince_Vega, hij komt dus een dag eerder uit in België dan in Nederland, woohoo
anyway, whatever
en ik geloof je op je woord als je zegt dat hij geweldig is ;D
Ik zou Full Tilt Boogie echt opnemen als je hem niet kent of hebt. Ik vind dat begin echt gaaf met Clooney en Tarantino.
jep kill bill volume 2 ruled!
Madsen ruled als budd! errug stylo allemaal echt heerlijk!
was wel pas 4.30 uur sochtends toen ik uit de bioscoop kwam gaar als fack! maja twas het wel waard! masterlijk!
Ja, voor degene die niet de collectors edition hebben van from dusk till dawn…neem full tilt boogie op! errug leuk om te kijken!
tzou wel wazig zijn als ze pulp in de goede volgorde uitzenden…hahahha zo paaswaas als de paashaas…damn hoe verkracht je een film hahhaaha…
veel plezier met kill bill 2 deze week iedereen !
Vandaag in HUMO (ge weet wel, dat tijdschrift, moesten er Nederlanders zijn die het niet kennen) wordt Kill Bill Volume 2 volledig afgebroken.
Dit terwijl volume 1 schitterend commentaar kreeg (4 sterren), krijgt volume 2 één sterretje en is zowat al het commentaar negatief.
Maar de filmbesprekingen HUMO zijn soms nogal “raar”. Blijkbaar maken ze hun kritieken nadat ze die van alle andere media gelezen hebben, om dan nadien alles om te draaien en tegenovergesteld te vertellen.
In ieder geval, ik ben er gerust in voor morgenavond
FUCK HUMO
grtz
T
wat een dolle pret hier seg
Ja eindelijk.
Maar bij het mtv nieuws is er een stukje over Kill Bill Vol.2 met een clipje wat ik nog niet eerder had gezien.
Vanmiddag Kill Bill Vol. 1 gehuurd bij Videoland, kreeg er een Kill Bill Vol. 2 poster bij ;D
What a day, what a night, WHAT A MOVIE!!
Wat een prachtige avond. Eerst om 20h nog eens het magistrale Kill Bill Volume 1 gezien (en ik vond hem nog beter dan de eerste keer dat ik hem in de cinema zag)
Dan was er een pauze van ongeveer 45 minuten (vind ik wat te lang, maar bij Kinepolis moet je ze niet leren hoe geld te verdienen, langere pauze, meer drankjes die verkocht worden…)
Anyway, dan het main-event, Kill Bill Volume 2.
Ik vond hem zeer goe (ga hier wel geen scenes opnoemen om de pret van mensen die hem nog niet gezien hebben te bederven), sommige dialogen schitterend, en alweer een razend knappe Bride
Ook Bill was schitterend en vooral supercool
Dan de avond afgesloten met een bespreking van de films in ons stamcafé (Amber) in het gezelschap van een paar Duveltjes.
it was fun
T
Hebben jullie trouwens gemerkt (vast wel) dat er in elke Tarantino film een connectie is naar Nederland.
Reservoir Dogs: De soundtrack Little Green Bag is van de George Baker Selection, een Nederlandse band.
Pulp Fiction: Het hele coffeeshop gesprek van Vincent, de mayonaise en het bier in de bioscopen in Amsterdam.
Jackie Brown: Ordell zegt iets over Rutger Hauer.
Kill Bill: Tja, ik denk de beltoon van Sofie, het liedje: “Nederland, O Nederland, jij bent de kampioen…” Maar ik weer niet of dat liedje misschien ook in een andere versie is, in het Engels bijvoorbeeld.
Op dat nummer van Kill Bill is ook een Engelse versie gemaakt.
yeah… Another one…
als we allemaal zo diehard hier zijn… kan iemand misschien mij ook wel vertellen of mr. pink er nu vandoor is met de diamanten yes or fuck? couse je hoort wel wat noise enzow maar is me niet helemaal duidelijk 8)
Ben gewoon fucking gistere pas naar KILL BILL 2 geweeest!! oeehw, ooooeeehw master! er komt nog wel een richtige film die erop lijkt! of ik bouw na 10 jaartjes ofzow een VOL.3 met the righteous reborn BB!
maar toen ik dus klaar was met het bijkomen na de aftiteling ben ik maar met me neus in de poeder gedoken omdat ik op datmoment cker wel vond dat ik het allemaal wel aan kon8)
Maybe wreid… maare weeniet dat is de feeling die ik bij TARANTINOS krijg! gewoon zooow masterlijk! serieus. kwam er ook pas een jaar terug pas achter dat ik TARANTINO-freak was nadat ik gewoon alleen maar die feeling kreeg bij films van hem.
Mas-ter-lijk. en die tarantinos zitten er wel hoor alleen GOED zoeken.daag.