Welkom!!!
Dank u wel!!!
(wat een inhoud heeft deze post ;))
[quote]Dank u wel!!! ÂÂ
(wat een inhoud heeft deze post  ;))[/quote]
Ja, gewoon een beetje posten krijgen.
Weten jullie ook van de marathon die aardig wat bioscopen gaan houden? Kill Bill 1+2 achter elkaar voor 12,50.
Kijk op www.cinemare.nl voor informatie over de bioscopen waar dit zal plaatsvinden.
Ik heb in ieder geval al kaarten dus 17 april wordt een mooie dag
[quote]Weten jullie ook van de marathon die aardig wat bioscopen gaan houden? Kill Bill 1+2 achter elkaar voor 12,50.
Kijk op www.cinemare.nl voor informatie over de bioscopen waar dit zal plaatsvinden.
Ik heb in ieder geval al kaarten dus 17 april wordt een mooie dag [/quote]
Ja dat weet ik ook. Maar bij mij in de buurt zijn er niet zoveel van die bioscopen die dat doen.
hier in alkmaar krijgen we ook een kill bill night 1+2 achter elkaar…i can’t wait!!
ik ga btw als het goed is in september beginnen met een cursus in regie, camera en montage.
Dus wie weet kom ik ook ooit met m’n eigen film aan kakken
Hey Peepz!
Ik was op zoek naar een even-voorstellen forum en kwam dit tegen. Dus kan mijn eerste berichtje gewoon in Oud-Hollandsch typen. Lekker relaxed wel. Groetjes!
ey welkom!!
meer nederlanders is goed voor dit forum!
greetsssss
Hey hallo!
Ik probeer een beetje bij te lezen op dit forum, maar er is zo fucking veel geschreven hier! Jammer dat ik dit forum pas nu ontdek.
Ik zou wel uitkijken wat je typt, want als je in de ogen van sommige gasten hier iets verkeerd typ, dan wordt je echt geflamed.
Oja? Wanneer je bijvoorbeeld een afwijkende mening hebt ofzo? Of iets negatiefs over QT zegt? Zoiets?
[quote]Oja? Wanneer je bijvoorbeeld een afwijkende mening hebt ofzo? Of iets negatiefs over QT zegt? Zoiets?[/quote]
Afwijkende mening mag op zich nog wel. Maar iets negatiefs over QT en je hebt een naam. Geen goede.
ja, je hebt wel sommige gasten die een beetje zeiken, maar meestal heb je het daar dan wel zelf naar gemaakt…
kritiek op QT kan wel hoor! tenminste als het een beetje onderbouwt wordt he ;D…maar er zijn veel trolls geweest hier…zoek maar eens op matrixfan, dies echt bonus irri…hij schrijft alleen bullshit om te provoceren errug irri…
maja verdersss is het wel een relaxt forum met een paar mensen die veel over films weten! vooral scarface en toothpicvicvega zijn errug relaxt!
greets
Kewl. Ik heb al veel nieuwe dingen gelezen op dit forum. Dus wel relaxed om allerlei nieuwe stuff te lezen hier. Nog effe en ik ben verslaafd :o
Er staat vandaag een heel stuk in De Telegraaf over QT en Kill Bill, iemand gelezen?
Ik lees alleen echte kranten. ;D
maar hier een linkje.
http://www.telegraaf.nl/film/article9671051.ece
Leuk artikel trouwens. Is het hetzelfde als in de krant, btw?
Man, ik raak stikjaloers over die mensen die kaartjes hebben voor een sneakpreview en speciale pre-voorstellingen. Ik moet verdorie nog een week wachten!
[quote]Leuk artikel trouwens. Is het hetzelfde als in de krant, btw?
Man, ik raak stikjaloers over die mensen die kaartjes hebben voor een sneakpreview en speciale pre-voorstellingen. Ik moet verdorie nog een week wachten! [/quote]
Ja, die is hetzelfde, ik ga zaterdag naar een Kill Bill marathon, Kill Bill 1+2 voor 5 euro per film. Dat is best goedkoop, alleen het begint pas om 24:00.
Ik kwam er pas vandaag achter dat er vrijdagavond een marathon is. Te laat natuurlijk om kaartjes te kopen.
Yeah! Ik ga ook naar een kill bill marathon!!!
Is wel op zaterdag en begint pas om 23.30 dus wordt nachtwerk en mijn zaterdag avond is verneukt maar damn…stylo shit!!! heb ook master plaatsen dus das ook wel chill… 8) 8) 8)