Zijn er ook Nederlands hier?

om een van de populairtse topics weer eens op te fleuren:



nog christmasgifts??



Ik krijg seizoen 4 van de soprano’s voor kerst! yeah! 8)

Wij doen niet echt aan kerst, meer aan Sinterklaas, omdat ik nog een kleiner broertje heb.



Letsgotowork, msischien kun je de titel aanpassen hiervan (als je dat kan), in iets van chat ofzo, hier wordt toch van alles in geluld.

waarschijnlijk niets maar ik hoop op The Maltese Falcon DVD of Arsenic and Old Lace DVD

actie van vanleest: (voor kerst)







geef maar een goeie topic en dan verander ik het, kan zelf niet echt op iets komen.

gelukkig nieuwjaar etc. aan alle ned/belg posters

word, naar de club vanavond, beetje sosa scoren en aftellen maarr

gelukkig nieuwjaar happy newyear buon anno

Hetzelfde, net even een kleine after-party gehouden met het overgebleven bier. Gingen we een film kijken, mijn vrienden hebben echt een slechte smaak. Ze kiezen 10 fuckin things I hate about you boven the good the bad and the ugly… ach ja.

Gave Chuck Berry avatar, btw.

word, hij is de man toch

lol, Ik heb nog opgetreden met mn band tijdens oud en nieuw, bij de ouders van een van de gitaristen. Dwars door de aftelling gespeeld tot 2 uur ofzo.

Was wel lachen ;D

[color=Purple][color=Purple][color=Orange]Hey luitjes, long time no see! 8)



Ik wil jullie nog even het allerbeste wensen voor 2005 en dat het maar een minder kuttig rampjaar mag worden dan 2004.[color=Black]

hey dutchess! welcome backkkkkkk



nog interesting films gecheckt?

Thx man.



Nou ik vond Dogville van Lars von Trier gaaf. Maar in het filmhuis waar ik hem zag was ik de enige die hem leuk vond. Dus of dat nou zo’n aanrader is.



Verder weet ik effe niet.

          ÂÂ

                    ,.-^‘´¨¯¯   .           ;¸      ·;¸_¸,.-^'´,::::::::::-~^*´´´´´¨:::      ÂÂ

                   ,’      .  ‘,::.          '·-, ¸,·-·^'´¯:::::\:··:\:::··       ...·:::;'           <br/>                    ,'    ..·:::.. ·.¸:::…        .::/;;’;:::’;::´  ‘; :::!    …··::::::¸·´

                  /  «²»  …  ¸,;;:::;;’;;;;’,  :!:   :  :::!::::::::::::::::¸;:´             ÂÂ

                 ,’  … :I¸;;;;!  ;'    .::;'::::::::¸;:-·^'´¨<br/>                 ,'   ~-^-·-.„¸;;;:,¸,.---·~^*¨¯       ¸,·:¸ ’    .;:;’,.-·~^*‘´¨

            ,-·~·-.·´¨¨¨'^-,¸              _    ;´    ¸,·.  .:;·´     ÂÂ

            :::;.  \    ¸:;-^-,¸¸,.-·~^·-,¸  ¸.-·´¨  ¯¨’,·^´·:,¸·´   ’·;¸       ÂÂ

            ;::::;¸  ;¸,.-´    i:´     :;'¨·¸     ·:\    ·:.  .-^  ``·.   <br/>            ‘^—·^´¨       ¸!     .:’/   ·¸.-^'´¨ ';,     '·/¸    ·:\<br/>                     ¸,·~~·,¸-·~·-;/     ';    ·:\      ÂÂ'·-:¸_¸;‘

                    (:::::…  '·,::/       ';¸,-·~~:\<br/>                     Â·-.;;;;;¸.·’        (     :;

                                   '·,¸   ¸:;"

vaag

[color=Purple]mja…



zelf gemaakt?

nee



ik bedoel ja



damn ik ben de man

you the man johny…you the man!



i said who’s house? Johny’s house!



wtf is het eigenlijk?

Een hond met schijt aan perspectief?