geen probleem
Mijn trein stond vanmorgen in de fik. Een reis die normaal een uur duurt deed ik nu drie uur over. Het ergste is nog dat toen ik op school kwam de enige lessen die ik nog niet gemist had uitvielen.
haha, de ns weer.
Bier bommetje, ben je nog naar Rammstein geweest in Ahoy Rotterdam, ik wel gisteren en het was het vetste optreden ooit, fucking awesome!!! Nog beter dan Metallica live, mijn favoriete band tot het Black Album, echt waar. Het vuurwerk, de vlammenzeeen en het perfecte geluid, echt niet normaal. Zo’n show heb ik nog nooit meegemaakt, hier kunnen Siegfried & Roy en Cirque de Soleil een puntje aan zuigen. Als je ze gemist hebt en ze toch nog wilt zien is er altijd nog Fields of Rockop 16 juni volgend jaar, Rammstein is bevestigd…
Ik ga liever naar Waldrock, ALS Iron Maiden bevestigd wordt. Ik had ook wel graag naar Rammstein gewild, maar helaas, was al uitverkocht… Ik hoop ook zo dat Megadeth volgend jaar in Nederland of België komt.
metalheads… toch een volkje apart he
Jep, je moest eens weten…
[quote=“Vince_Vega”]
Ik ga liever naar Waldrock,[/quote]
Waldrock is geweldig ik vind het het beste festival in Nederland, erg gezellig en veel goede bands, niet alleen maar de grootste namen. Ik was er twee jaar geleden met Iron Maiden als afsluiter, ook een geweldige show met een reuzachtige Eddy die over het podium liep. Megadeth is zeker een topband, onbekend bij velen maar ze hebben geweldig materiaal, vooral het album So Far, So Good…So What!.
hey megadeth ken ik toevallig
Peace sells but who’s buying?
toch?
Inderdaad! Megadeth is echt een klasse band, technisch ook zo goed. Net een nieuw album, Dave Mustaine kon eindelijk weer gitaar spelen na een blessure ofzo. Dus gaan ze waarchijnlijk ook touren.
[quote=“Kakihara”]
Bier bommetje, ben je nog naar Rammstein geweest in Ahoy Rotterdam, ik wel gisteren en het was het vetste optreden ooit, fucking awesome!!! Nog beter dan Metallica live, mijn favoriete band tot het Black Album, echt waar. Het vuurwerk, de vlammenzeeen en het perfecte geluid, echt niet normaal. Zo’n show heb ik nog nooit meegemaakt, hier kunnen Siegfried & Roy en Cirque de Soleil een puntje aan zuigen. Als je ze gemist hebt en ze toch nog wilt zien is er altijd nog Fields of Rockop 16 juni volgend jaar, Rammstein is bevestigd…
[/quote]
Nee, helaas :-</E>
Ik heb wel gelezen dat het wel zwaar cool was.
16 juni is een datum om vrij te houden dus…
Deden ze alle nummers van het nieuwe album?
Foutje
[quote=“Bierbommetje”]
Deden ze alle nummers van het nieuwe album?
[/quote]
het nieuwe album werkt niet echt voor mij.
Huh, wtf zie nu pas dat ik mezelf had gequote…
Nieuwe album is ff wennen maar ik vind het nu mischien wel het beste album
Maar daar kan ik pas over iets van een maand definitief over oordelen
Damn, weer sint maarten, weer geen snoep in huis, weer alle lichten uit
Heb maar een NEE NEE stikker opgeplakt.
haha erg vaag feest is dat
herriner me wel toen ik als kind de dag voor sint maarten met mn vriendjes overal bommetjes tussen de hopen takken ging leggen, en dan de volgende dag
PANG PANG PANG PANG PANG PANG PANG PANG
- Kankerrrr wat gebeurt er, lopen!!!
haha
lmao die is wel goed
Wat is onze videotheek toch kut, ze hebben echt weinig goede films.
erg ja, ik ging laatst ook, vroeg ik “zijn er nieuwe films binnen?”, antwoord dat kutwijf "ja, euhm… Shrek 2 en Garfield"
kanker dan toch op
als je achteraan vanonder kijkt kom je soms nog leuke dingen tegen maar op ooghoogste staan alleen de meest maagzweer veroorzakende kankerfilms
[quote=“Johny_Exhale2”]
als je achteraan vanonder kijkt kom je soms nog leuke dingen tegen
[/quote]
Dat kun je hier dus wel vergeten. Ik bedoel, ze hebben de grootste klassiekers niet eens, ze hebben alleen From Dusk Till Dawn 2, The Godfather hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord en Pulp Fiction hebben ze net 2 maanden. Ik kwam er een half jaar geleden vragen of ze Natural Born Killers hadden, krijg ik een antwoord dat dat al een oude film is en dus niet verhuurd wordt.
Ik huur tegenwoordig niets meer omdat ik ze goedkoper kan kopen…maar bij mij in de buurt is wel een mega videotheek…2 verdiepingen…dus was wel chill… 8)
Maja als ik een film wil zien koop ik hem gekopieerd en als ik hem echt MOET hebben koop ik hem gewoon origineel…