Zijn er ook Nederlands hier?

een op paddo trippende duitse bos-eekhoorn eigenlijk

[color=Purple]Haha, Oh my god. Ik zit die fobieënlijst te kijken.

Je kunt zelfs lijden aan Dutchphobia - fear of the Dutch.



Ja, eng volkje die Nederlanders. ;D

WTF, lol

haha



KOM NIET DICHTERBIJ! JE GAAT ME SLAAN MET JE KLOMPEN, IK VOEL HET! GAAA!

he alle, gij rare zot!! pak aan!! gij krijgt een pak slaag manneke met mijn patattezakske!! :-*

[color=Purple]Jees Tarantino_is_god, heb jij een patatzak?



Too much info dear. :wink:

[quote=“Dutchess”]
[color=Purple]Jees Tarantino_is_god, heb jij een patatzak?



Too much info dear. :wink:
[/quote]

lol…Ik sprak meer over een toevallig lambiekske uit belgië…dan over mij zellufff :wink:



vlamingenfobia

ik en vrienden gaan binnekort met filmquizje meedoen, kent er iemand de standaard vraagjes die er gesteld worden ofzo?

[color=Purple]Kun je niks vinden met google?

google is niet vriendelijk tegen me

quizje was wel nice, alleen kut dat het enkel over de periode 2000 tot heden ging (wat ik niet wist), we waren uiteindelijk 5de (van de 35) wat wel cool was, mochten we allemaal 2 dvdtjes uitkiezen (ik had the paradine case en gilda, want ik hou het nevertheless toch old school)

8)



Waar was die quiz? en wie organiseerde het enzow?



hhmm beetje laat maar:



http://wob.vpro.nl/cinema/quiz/flash.shtml



wel leuke quiz…heb hem weleens gepost al geloof ik…

antwerpen, denk dat het independant georganiseerd is, wel cool zoiets, bij elke vraag een filmfragment op big screen en dan vragen ze de titel (altijd) en bijkomende vraag (slachtoffer en killer / regisseur etc)

lijkt me idd supah phat om aan mee te doen…zouden ze ook een tv quiz van moeten maken…erg dope 8)

wat is schuift t als je wint?

haha damn ik kreeg net telefoon van een amerikaans wijf; “congratulations, you have won 1000 dollars worth of travelors cheques”, ik zeg ‘wha?’, geeft ze ganse uitleg over dat ik heb deelgenomen op een of andere site, ik zeg “nee, ik denk het niet”, zij; 'excuse me?", toen ik; “i dont think so”, zij weer; “sir, a couple of mounths ago you…”, ik hang op



misschien de kans van mn leven gemist maar ga weg met je gekanker, ze had ook zon heerlijk southern accent, YUK, GAAAA!!

goed dat je hebt neergelegd want het is dikke oplichting…

haha daaaaaaaamn heeft iemand dat kankerkut dance liedje gehoort ‘the killer song’ heet het, die sampled ‘Twisted Nerve’ van Herrman eeeeeeeerge schande, kut kut kut

Ik heb net de 'bad motherfucker wallet’gekocht, super gaaf

dope, voor hoeveel?