Svenskar?

hahahah! Ja det har vi, men jag har aldrig varit där faktiskt. Du får väl fråga om det är nått du undrar, och så kan jag naturligtvis visa vägen om det är nånstans du vill gå och inte hittar själv :wink: (Uhm, inte för att jag har nått vidare lokalsinne, men vissa grejer vet man väl :wink:)

Hehe, du hittar nog bättre än mig iaf! Jag litar på dig! Hoppas bara jag får ledigt nu. Min chef sa att som det ser ut nu, så kan jag få ledigt (vi hade en stor order som avbeställdes, så vi har ganska lite att göra), men jag hoppas på det bästa. En jobbarkompis som slutar veckan innan jag ska åka, sa att hon kan ställa upp och jobba istället för mig i värsta fall.

Ahh, snällt :smiley: Va kul att det blir av iaf :smiley: Tänker du jobba dagen efter?

Ja, ser verkligen fram mot det! Ska bli kul att träffa dig med! Nä, jag tar ledigt 2 dagar, så jag åker hem på tisdag. Funderar på att kanske åka upp redan på söndagen, men vet inte om jag ska göra det. Sist jag var i Stockholm var för typ 2-3 år sen, och då var jag knappt i stan. Innan dess var det i trean på gymnasiet, var där med skolan (sjuk resa btw). Måste säga att jag gillar Stockholm jättemycket, för det finns ett så stort utbud av allt. Plus att det är en fin stad.

Okej, jo men det ska bli jättekul att träffas :slight_smile:

haha, vi hade klassresa till Göteborg, hahahah ;D :stuck_out_tongue:

Haha, jasså? Vad gjorde ni?

Heheh, garvade åt att vi åkte från en station som hette Bögatan, HAHAHAHAHAHAHAH!!! ;D ;D

va pÃ¥ liseberg och pÃ¥ uhm… Universeum? det va en jävligt kul klassresa iaf :smiley:

Haha, ja, det ligger en skola i det omrÃ¥det som heter Böskolan. Bara massa rich kids som gÃ¥r där. Minns att Glenn Hyséns barn gick pÃ¥ engelska skolan där. Och när jag var 13, sÃ¥ var jag ihop med en kille som bodde pÃ¥ just…BÖGATAN, haha

Universeum är skitkul, har vart där iaf 4 ggr med min lillebror.

Tja, vår Sthlmresa: Det var meningen att vi skulle följa med på massa skit, vi gick bara på Dramaten. Sen fick vi en rundvandring i Gamla stan, och folk droppade av en och en, haha, till slut var der typ 5 stycken som följde med guiden. Och från början var vi 2 klasser, alltså ca 30 pers. Vi bodde på nån båt, och sista dan visade sig att en hallick hade haft massa horor där. Mysigt. Lärarna blev aspackade, och följde med os ut. Sista dan var vi i Riksdagen. Alla var bakis, riksdagen astråkig, så typ hälften somnade i sina stolar. Men resan var kul, haha ;D :stuck_out_tongue:

hahahah, men asså vafan tänkte dom? Bögatan? Hallå? Jag menar, man fattar ju inte att det inte står böggatan tillslut, men vafan :stuck_out_tongue: hahahaha

haha, dendär båten ja :stuck_out_tongue:

Hahaha, jag tror inte de tänkte så långt. Själva området heter ju Bö iof :stuck_out_tongue: http://tty0.net/~cyb/new/boskolan/karta_parkering.jpg ;D

Alltså,den båten var så jävla skabbig. Sen får man reda på att det pågått prostitution där. Mysigt. Ryser bara jag tänker på det. Det lustiga är att båten låg mittemot Grand Hotel, som är superlyx. Superskabb+superlyx.

hahah! Jag har gÃ¥tt vilse pÃ¥ grand en gÃ¥ng… RÃ¥kade gÃ¥ in i den stora festsalen och sen kom jag inte ut, man var tvungen att ha kort för att komma ut men inte in :stuck_out_tongue: Naturligtvis sÃ¥ var det en fest där, men tillslut fick jag en ointresserad tjej i garderoben att berätta för mej hur fan jag skulle ta mej ut :stuck_out_tongue: SÃ¥ jag fick gÃ¥ runt hela hotellet utomhus i t-shirt och jeans i typ -10 grader, haha.

fast gått vilse där har jag gjort flera gånger men dethär va första gången jag blev inlåst, hahaha

Hahaha, fy, att gå vilse där! och bli inlåst!! Stackare. Tur att det var nån där som kunde hjälpa dig ut, tänk om du hade vart fast där hela kvällen?

Btw, en gång när jag var i Stockholm såg jag en A-lagare som drack T-Röd. Han satt utanför en galleria och drack. Yuck.

hahaha, fy faaan :stuck_out_tongue: :-X Man kan se lite mysko grejer i nueva estockholmo :wink: ;D

Hahaha, ja!! En gång såg jag en brinnande bil utanför Gallerian, och typ ingen verkade reagera. Jag och min styvpappa bara stod med hakorna vid knäna, hahaha.

hahahahah ;D När jag gick till skolan en dag så stod det en bil i diket (obs, typ 2 meter djupt :stuck_out_tongue:) med en varningstriangel på vägen. Nästa gång jag gick förbi (nån timme senare) var triangeln borta och alla dörrar och handskfacket öppet, haha. Och jag som hade tänkt plundra :stuck_out_tongue: bilen stod iaf där typ 4-5 dagar och sen blev den bärgad.

Hahaha, shit! Stockholm är en weird stad :stuck_out_tongue: Men ganska bra ändå, hahaha ;D Längtar tills jag är där!

För första gÃ¥ngen pÃ¥ väldigt länge har jag kunnat sova till 12!! :smiley: Fast, väcktes nÃ¥gra gÃ¥nger innan dess av t.ex telefonen… aaaaaaaaah haha :stuck_out_tongue:

men iaf, jag somnade typ 3:10 så att sova till 12 va jävligt skönt :smiley:

Haha, jag sov till typ 13.15, tänkte gått upp vid 11 tiden, men blev lite längre :stuck_out_tongue: ;D

ahh, va orättvist, haah! ;D

Haha, ja, men jag är ju dum som sov så länge. Ska upp kl 5 imorrn, så det hade vart smartare att gå upp tidigare.