Svenskar?

[quote=“thecrazy88”]
(stop posting here, ahaha cause Louise wants so !)
[/quote]

:stuck_out_tongue: Last post then… Do you dislike me :-</E> I know I can’t speak a word in swedish… But you were talking in English…

You are not as stupid as I thought :wink: Hmm, I dislike one thing. No offence but, why do you always write ‘ahah’ instead of ‘haha’ . YES, details bug me :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
You are not as stupid as I thought :wink: Hmm, I dislike one thing. No offence but, why do you always write ‘ahah’ instead of ‘haha’ . YES, details bug me :stuck_out_tongue:
[/quote]

Cause in French, we write “ahah” then I got used to it. :-</E>

Haha is for a surprised, scared emotion and ahah is for someone laughing.

ANd yeah I hope I’m not stupid !

Thank you! I’ve actually been wondering that for quite some time :stuck_out_tongue:

Konserten blir av!!! :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: DÃ¥ ses vi i stockholm eller?? Fan va kul! :smiley:

Klart vi gör! Om du vill förstås, haha

Klart jag vill!! :smiley: Fan va kul!!! :smiley: :smiley:

Ja!!! Hehe ska bli kul att äntligen träffas! :smiley:

Ja!! När tror du att du kommer till stockholm?

Jag ska väl åka härifrån runt lunch tror jag, för det är störst chans att komma med (vad jag vet). Så jag är väl inne nån gång på dan, beroende på vilken flight jag kommer med :stuck_out_tongue:

Alright, du kan ju skicka iväg ett sms när du vet :wink: jag slutar 15:30 , vi kan ju höras då och så bestämmer vi då var vi ska ses :slight_smile: Ska du träffa nån annan här?

Ja, ska göra det, men vi kan ju prata mer om det när dagen börjar närma sig, hehe. Vet inte, kanske ska träffa min farbror om han inte är för busy, får se.

Jodå, det är ju klart!

Ska gå och lägga mej straaax, ha det så bra på jobbet i morron. POK!! :-*

Ska lägga mig nu också, börjar 6 imorrn :stuck_out_tongue:

Sov gott och ha en bra dag imorgon! pok! :-*

Kollar precis på Topshops hemsida, och jag hittar massa snygga kläder. Jag tycker de är snäppet bättre än H&M faktiskt.

Okej, jag har hört att de är ganska dyra i Sverige… Det är väl en engelsk kedja?

edit: eller ganska dyra, jag menar då dyrare än HM :stuck_out_tongue:

Priserna är typ som H&M, de har en del superbilligt, och en del lite dyrare, så det är ganska snällt mot plånboken, hehehe. Ja, precis, Englands svar på H&M ungefär. Plus att de har skor (iof har H&M fått in nåt fult par med), och de brukar ha skitnygga skor.

Ah, okej. Jag har aldrig sett skor pÃ¥ H&M vad jag vet… hmm … Jag hörde iaf att de är billigare i England, men jag har iof ingen aning :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Det är säkert billigare där, kanske inte för oss pga. pundets värde. Ni har Zara i Sthlm? Ska öppna en i Gbg snart, eller så har den öppnat, har ingen koll. Gud, jag ska shoppa så mycket när jag kommer upp, haha!