Svenskar?

[color=red][size=400]TIPS TIPS TIPS[/size]

[size=200]www.cd-wow.se säljer Reservoir Dogs 15 års jubileum för bara 139 spänn+fri frakt!!! :smiley: :smiley: :smiley:[/size]

Billigt!!! Tack för tipset!!! :smiley: :smiley:

jag vet!!! jag är pank men jag MÃ…STE beställa den… fÃ¥r väl göra hundvalpsögonen pÃ¥ nÃ¥n … :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink:

“pappa, nu har du varit borta jättelänge… kan jag fÃ¥r Reservoir dogs av dej??” :stuck_out_tongue: ;D

Hahaha, gör det :wink: Jag får lön på onsdag, så då blir det lite shopping :wink:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=540822

“- Den Pete jag känner och älskar finns kvar nÃ¥gonstans där ute. Men i dag befinner han sig under ett mörkt moln och jag vill inte vara med förr­än han har rett ut sitt liv.”

aaww… :‘( :’(

och en lite äldre: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=107846 

SÃ¥ sorgligt :frowning:

God Natt!

[quote=“Bad Max”]
God Natt!
[/quote]

:slight_smile:

Någon som vill veta vad jag gör på mina lektioner?

Wow, two nice hearts, quite an improvement :smiley:

haha ;D you wish you made them as good as me :wink: ah, no, you dont… cus yours kick ass… :frowning:

:stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]

Någon som vill veta vad jag gör på mina lektioner?
[/quote]

Hahaha, vems mamma luktar bajs? ;D

Sett några MA planscher än? Jag ska se filmen på fredag, kissar nästan ner mig av upphetsning :stuck_out_tongue: ;D

haha jag la till ‘puss puss’ för att det skulle va lite snällare! :angel: :wink:

Jag har sett typ 2 i tunnelbanan, nästa gÃ¥ng det inte är fullsatt sÃ¥…!

Hahaha, gulligt. Kan tänka mig att pussarna gör det bättre :wink: Sjysst avatar förresten!

Hehe, du får vara snabb :wink: ;D

Louise, din inbox är fylld.

I saw that… :stuck_out_tongue: sorry

[quote=“Luxie”]
Sjysst avatar förresten!
[/quote]
hihi, jag vet :-*

Väldigt söt :-*

Vet ni vaaaaad…imorrn ska jag se Marie Antoinette!!! :smiley:

:smiley: Jag ska se den på tisdag hade jag tänkt, eller torsdag :slight_smile: Jag har en gratisbiljett på astoria mån-tors så jag tänkte passa på att använda den då. kan inte i helgen (filmfestivalen!!!) eller måndag (oxå FILMFESTIVALEN!! WOOHOOO!! :smiley:) men på tisdag eller torsdag går det nog.

Kom ihåg att skriva i mini recension-tråden! :slight_smile: :smiley:

haha… tja, maria, jag gjorde mitt bästa att sno en MA poster frÃ¥n tunnalbanan, men jag blev upptäckt av en vakt sÃ¥… hehe, jag har gett upp nu :stuck_out_tongue:

hehe, jag kan knappt sluta garva åt det faktiskt ;D

iaf, jag va på mässan idag: :stuck_out_tongue:

Gymnasie mässan? Jag ska dit imörgön med färsän :slight_smile: