Låter som en jobbig dag, men du fick iallafall gå hem tidigare! Konstigt att filmerna inte har kommit. När var det du beställde dem? Har du ngt tracking-nummer?
det va hmm, tvÃ¥ veckor sedan pÃ¥ mÃ¥ndag… De har iaf skickat filmerna och mer kan jag nog inte kolla…
På hemsidan stod det att de skulle komma mellan den 14 och den 20(måndag) så jag hoppas att inte amazon har blåst mej
Ok, har tagit rätt så lång tid. Ibland kan man kolla exakt var varorna är, fast jag har aldrig beställt från amazon så jag vet inte hur det funkar där. Beror nog mycket på hur varorna fraktas. När det är UPS som levererar så kan man se alla ställen varorna är på. Tror inte de har blåst dig, du har nog bara haft otur med leveranstiden. De kommer säkert på måndag, annars får du helt enkelt maila dem och fråga vad som händer.
Jo, ups är sjukt bra tycker jag. de jobbar ju för apple , så de har skickat min iPod på lagning, jävligt trevliga snubbar asså
Ja, de är verkligen jättebra! Vad är det för fel på din iPod?
Mja, just nu är den ok. Men jag skickade den på lagning innan för att den bara dog.
ups-killen ringde dan innan och frågade när jag var hemma och när han kunde komma och så. Det va ju snällt
Bara dog? Weird. Mina batterier är inte vad jag hade hoppats på, men jag får se om det blir bättre. Ja, det är skitbra! Jag fick min iPod levererad av ett annat företag, DHL har jag för mig, och de kom hem till mig utan att kolla innan. Självklart var jag inte hemma, så de fick komma nästa dag igen. Så onödigt, hade det inte vart smartare att bara slå en pling innan och kolla?
Mina batterier är ok
Vilken iPod har du? Jag skulle vilja ha en 5G, har en Mini… Den är jävligt tÃ¥lig.
Hej hej!
[quote=“thecrazy88”]
Mina batterier är ok
Vilken iPod har du? Jag skulle vilja ha en 5G, har en Mini… Den är jävligt tÃ¥lig.
[/quote]
Jag har en 30 Gb, den senaste generationen. Jag fick höra att batterierna kan vara kassa i början, så jag håller tummarna för en förbättring.
[quote=“Bad Max”]
Hej hej!
[/quote]
Hej Max! Hur har din dag vart?
jag är sjuk…
Aj då! Låter mindre kul. Jag känner mig inte så kry heller. Hoppas du kryar på dig snart! kram
Kjam
Aaaw, du är en så rar pojke!
Vafan kom å smitta mej oxå.!!! Varför slipper ni skolan men jag måste jobba 7 timmar per dag???
Jag är ledig på fredagar! Haha!
Jag hatar dej.
åhhhhhh, själv så har man ju fan svimmat här på en stol
hehe, jag har köpt Walk the line two disc på Badlands för 200 spänn
hatar du mig? nu blev jag lite ledsen…
[quote=“Luxie”]
hatar du mig? nu blev jag lite ledsen…
[/quote]
varöfr fÃ¥r inte jag va ledig pÃ¥ fredagar…