Svenskar?

mm, förresten , idag har jag bara svarta kläder… nästan. svarta byxor och svrt linne… Men det va inte riktigt meningen :stuck_out_tongue:

hehe

ses :-*

[quote=“thecrazy88”]
meningen
[/quote]

You can speak Dutch now?

Edit: thats a swedish word too…

Mening - Purpose :slight_smile: inte Meningen - not on purpose ^-^

typ :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
mm, förresten , idag har jag bara svarta kläder… nästan. svarta byxor och svrt linne… Men det va inte riktigt meningen :stuck_out_tongue:
[/quote]

Then.

Okay, it means ‘opinion’ in Dutch. Or ‘opinions’ in this case.

Groovy

hej! Hur är det?

det är så jävla bra.

inte

men ändå.

Ok, vad är det som inte är bra?

äh, jag va tvungen att stanna till 6 idag oxÃ¥…

Näe, det är ju förjävligt rent ut sagt. Fan vad taskigt av dem!

assÃ¥ idag kunde jag inte bara sticka för alla bara lämnade en tjej där ensam… sÃ¥ jag va ju tvungen att stannna

jag loggar förresten inte in i natt tror jag… jag har nämligen lovat att komma tidigare i morron. (förhoppningsvis sÃ¥ fÃ¥r jag gÃ¥ MYCCKET tidigare)

Ok. Jag är nog inte inne inatt heller, beror på hur trött jag är.

haha, jag hade en helvetes dag igÃ¥r… SpÃ¥ret va avstängt pÃ¥ tunnelbanan sÃ¥ den Ã¥kte bara 4 stationer och sen släppte dom av oss… Vi fick ta en buss som kom typ 5 i nio, ssen fick vi springa till en annan tunnelbana, Ã¥ka 4 stationer, byta tÃ¥g, springa som idioter och klockan 21.20 va vi framme… (filmen skulle börjat 21.15)

Vi satte oss längst fram och de lottade ut priser pÃ¥ stolnumrena… När hon läst upp 3 styckken och ingen kom sÃ¥ skrek jag (fast jag satt längst fram) “NUMMER 5!!!” och dÃ¥ sa hon “och nummer fem” hahahahaah, jag vann en hÃ¥rsprej, lol…

Filmen va ok, mamma och pappa kom o hämtade oss och så tog vi en taxi hem, fan va skönt.

DÃ¥ va klockan typ 12, hem kom vi typ vid halv 1…

Jag måår skit.

Nu måste jag gå för jag har ju lovat att komma tidigare. och så må¨ste jag fixa mat.

hejdå på er

Hej hej allihopa! :smiley:

Hej!!

Hej.

Jag är arg, får jag ta ut min ilska på er?

Ja,självklart! Sätt igång bara!

JÄVLA IDIOTER!!!

närå.

Är bara lite sur, fick sluta 3 idag (gick ju dit tidigare i morse) och sen så tar det 45 minuter innan jag är hemma. vafan är det lixom? Det är bara typ 7 stationer men man måste byta två gånger och på vägen hem fick jag byta 3 gånger!!!

Plankade hem för mitt sl-kort börjar gälla klockan 4 och jag hade bara en ruta kvar pÃ¥ mitt busskort…

Och på topp av allt så har inte mina filmer kommit än, de är väl fast i tullen eller nått sånt skit.