Svenskar?

[quote=“Luxie”]
Tack, vad snäll du är! Jag har mörkbrunt hår, men det blir väldigt mörkt på bild. Rött hår är sjysst! Hur ser du ut då?
[/quote]
okej. jag har oxå mörkbrunt hår för ögonblicket (färgat) min riktiga hårfärg är vanlig brun.

Hmm, hur jag ser ut med brunt hÃ¥r… Tja, det var nog 1 Ã¥r sedan sist jag färgade det sÃ¥ jag är inte riktigt säker…

Men aww, jag älskar bruna ögon. Själv så har jag mörkgråa. Fast iof så gillar jag att jag har så pass mörkt hår men ändå gråa ögon. Det lite roliga är att jag har MYCKET mörkbruna ögonbryn så de är betydligt mörkare än mitt vanliga hår, såg onekligen mysko ut när jag var blond.

Det är snyggt med mörkt hår och ljusa ögon! Vill också ha ljusa! Nu får du skicka en bild!

[quote=“Luxie”]
Det är snyggt med mörkt hår och ljusa ögon! Vill också ha ljusa! Nu får du skicka en bild!
[/quote]
Okej, men den kommer ligga uppe tills jag har sett att DU har sett den. Sen deletar jag den.

Jag ska genast kolla igenom datan.

Ska ta bort min med nu!

Kan inte se så mycket, men du verkar söt. Fantastiska ögon! Katten är också söt. Kan vi byta ögonfärg med varandra? haha

Haha, jag sÃ¥g aningen drogad ut där oxÃ¥. Ska kolla om jag hittar nÃ¥n bättre bild… Annars sÃ¥ har ju min pappa tagit en massa pÃ¥ mej i orange peruk, haha, frÃ¥n Köln :stuck_out_tongue:

Förstår förresten inte varför brunögda vill byta med mej, det vill en av mina kompisar oxå. Brunt som är såååå fint!

(iof så har ju jag lite Joaqy ögon, awwww)

Vad tycker ni förresten om denna bild från mitt rum, haha. Vet inte hur vodkan kom in i bilden :wink:

Jag tror det är att man vill ha det man själv inte har. Snygg bild på Mrs Mia W. Var har du fått den ifrån? Avundsjuk!

[quote=“Luxie”]
Jag tror det är att man vill ha det man själv inte har. Snygg bild på Mrs Mia W. Var har du fått den ifrån? Avundsjuk!
[/quote]
Köpte den i London. Hittade en bild frÃ¥n Köln som jag inte behöver skämmas sååå mcyket för, även om jag sÃ¥g ganska trött ut hela veckan, haha. Jag tror att jag blandar kort… :stuck_out_tongue: Man ser tyvärr inte mycket av mina Joaqy-ögon :wink:

The pic is gone :o

Du är ju jättesöt! Åh vilka plutiga läppar, det vill jag också ha!

[quote=“Luxie”]
Du är ju jättesöt! Åh vilka plutiga läppar, det vill jag också ha!
[/quote]
Tackar tackar :slight_smile: Hmm, plutiga läppar vet jag ingenting om :wink:

Men jösses vad mörkt mitt hÃ¥r ser ut… Det är som du säger…

Ja, blir mörkare! Jo, det har du och det är fint

Btw, I just logged on to my hotmail, and I’ve got 40 unread messeges. Checked wtf it was. 32 of them was from here "New Personal Message: (No subject)"

Haha, that’s najs

haha, brukar ha så med!

[quote=“Luxie”]
haha, brukar ha så med!
[/quote]
Haha, allt är Vince_Vegas fel :wink: Loggade faktiskt in i skolan för att skriva till honom. Min lärare jagade ut mej. hahahah

har ni nåt på gång? haha :wink:

[quote=“Luxie”]
har ni nåt på gång? haha :wink:
[/quote]
Haha, du kommer väl ihåg att vi ska gifta oss om 3½ år? :wink:

Han är rolig att snacka med :slight_smile:

jo just det: Max lever fortfarande. Fick ett sms av honom tidigare…

Nu måste jag gå å handla. hejdå

[quote=“thecrazy88”]
Vad tycker ni förresten om denna bild från mitt rum, haha. Vet inte hur vodkan kom in i bilden :wink:

[/quote]

I bought a bottle of that, but only with lemon and it seriously just tasted like nailpolish. Very strong non wodka scent…

[quote=“tarantino_is_god”]
I bought a bottle of that, but only with lemon and it seriously just tasted like nailpolish. Very strong non wodka scent…
[/quote]
wodka smells like nailpolish.

:wink:

Absolut doesn´t taste that good. You have to mix it with tons of other stuff!