Hello!
[quote=“Luxie”]
Hello!
[/quote]
Hejsan, redan hemma?
Vad har du gjort idag då?
Jag har tagit en lång promenad, handlat och lagat mat. Betalat räkningar. Du då?
[quote=“Luxie”]
Jag har tagit en lång promenad, handlat och lagat mat. Betalat räkningar. Du då?
[/quote]
Okey, jag har varit i skolan och ska handla mat till i morron… Ska och Ã¥ka skidor för andra gÃ¥ngen i mitt liv. läskigt.
Är din pojkvän hemma? (inte george)
edit: I made the 1000th post here, haha
LÃ¥ter kul! ja, vi promenerade tillsammans.
[quote=“thecrazy88”]
edit: I made the 1000th post here, haha
[/quote]
Grymt!!!
[quote=“Luxie”]
LÃ¥ter kul! ja, vi promenerade tillsammans.
[/quote]
Okej
Det lÃ¥ter läskigt tycker jag, haha. Jag rullade mest ner för backarna sist man kanske ska Ã¥ka i barnbackarna istället…
Åk i en blå backe. De är längre än barnbackarna, men roligare att åka i. Sen kan du gå över till svårare!
[quote=“Luxie”]
Åk i en blå backe. De är längre än barnbackarna, men roligare att åka i. Sen kan du gå över till svårare!
[/quote]
Jag och en kompis Ã¥kte i en isbacke. uuusch. Jag höll pÃ¥ att slÃ¥ ihjäl mej, haha…
BlÃ¥ backe, det ska jag komma ihÃ¥g. Min bästa kompis är ett skidgeni sÃ¥ hon vet en massa om sÃ¥nt, hon har Ã¥kt sedan hon var 6, alltsÃ¥ snaart 10 Ã¥r… Ska bara komma ihÃ¥g att inte ta emot nÃ¥gra fler rÃ¥d frÃ¥n min blonda vän, haha, “Louise, man behöver inte kunna stanna, det är bara att slänga sig” och dÃ¥ säger Malin: "Lollo, släng dej absolut inte!"
Gissa vad jag gjorde när jag behövde stanna
Förresten, har du märkt att G är online?
Ta det bara lugnt när du åker. Blå backe är lagom för nybörjare, barnbacke är meningslöst då de är för korta. Du kommer lära dig! Ja, jag har sett det!
[quote=“Luxie”]
Ta det bara lugnt när du åker. Blå backe är lagom för nybörjare, barnbacke är meningslöst då de är för korta. Du kommer lära dig! Ja, jag har sett det!
[/quote]
Känner inte för att lära mej. Jag tycker om att bara ha kul. Och 2½ timme på en buss med mina klasskompisar är jävligt kul. Haha.
Fick ett mejl igÃ¥r om att mina amazon-prylar har skickats. jag längtar efter Walk the Line. Vi fÃ¥r bara hoppas att jag inte behöver betala för mycket tull pÃ¥ filmerna… Jag är inte SÃ… rik. haha
Vet iaf vad du kan säga till Vince när du hånglar med George "Uhh, I was just giving him my gum"
Hahaha, det är förjävla bra Och det ser faktiskt ut som om man kysser personen när man gör det.
Hahaha, bra tips! Ska jag komma ihåg! Skickade en bild till George nu, och han tycker jag var söt, haha
Vill också ha Walk the line!
[quote=“Luxie”]
Hahaha, bra tips! Ska jag komma ihåg! Skickade en bild till George nu, och han tycker jag var söt, haha
Vill också ha Walk the line!
[/quote]
Haha, jag är väldigt seriös idag. Är det sant att du skickade en bild till George? :o Skicka till mej oxå, man vill väl veta hur ens mamma ser ut (om du är söt så lär jag ju var det när jag är 24, hahaha)
Jag kan knappt fatta att snart kommer jag att äga Walk the Line
Ok, ska skicka till dig med, men vet inte om du kommer tycka som han gör, haha
:o
awww, varför ärvde jag varken dina eller georges ögon?
Du ser väldigt bra ut Fast jag vet inte om vi var sÃ¥ lika…
Har du svart hÃ¥r pÃ¥ riktigt? Det är den enda hÃ¥rfärg (förutom brun) som jag tycker att jag ser bra ut i. Har även varit blondin (what was I thinking?) och rödhÃ¥rig(lite najs)…
Tack, vad snäll du är! Jag har mörkbrunt hår, men det blir väldigt mörkt på bild. Rött hår är sjysst! Hur ser du ut då?
[quote=“Johny_Exhale”]
:o
[/quote]
don’t think that you guys should complain when we post in the dutch-forum when you post here I don’t mind it though
Är jag såful så att alla blir shockade?