Off topic-topic

hhmm ok dat sucked!! :-</E>

Veel succes met studie enzowwwww!!!

maybe tot laterrrrrrrr!!

:’(

nu moeten we een ander nederlandse beatch zoeken om onze seksuele lusten op los te laten

tot aan de andere kant, dutchesssssssss

Helaas! Maar ja, school gaat natuurlijk voor.

Misschien tot later!

BLACK SABBATH, DÉ BLACK SABBATH MET OZZY, TREEDT NOG EEN KEER OP. Ze komen dit jaar op het Roskilde festival in Denenmarken, kaarten kosten 170 Euro maar het is dan ook zeven dagen lang volgens mij. Verdomme ik wil hier zo graag heen…

Karnaval

weer tijd om alle deuren en ramen toe te spijkeren en pulp fiction op volume 80 door de kamers te blazen

AND YOU WILL KNOW MY NAME IS THE LORD, WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON THE

BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM

[quote=“Vince_Vega”]
BLACK SABBATH, DÉ BLACK SABBATH MET OZZY, TREEDT NOG EEN KEER OP. Ze komen dit jaar op het Roskilde festival in Denenmarken, kaarten kosten 170 Euro maar het is dan ook zeven dagen lang volgens mij. Verdomme ik wil hier zo graag heen…
[/quote]

volgens mij staan ze dit jaar ook nog op Fields of Rock in Nijmegen, ik weet niet of het al zeker is

Jup, daar ga ik heen. Tot nu toe zijn er alleen maar grote bands bekend gemaakt; Black Sabbath, Rammstein, Slayer, Motorhead, Velver Revolver, Audioslave… en dat voor 70 euro, valt best mee dacht ik zo.

zal wel een mooi gezicht zijn, nijmegen op 18 juni overspoelt door rockfans uit het hele land

Was 2 jaar geleden ook al, toen kwam Metallica. Moesten er om 12 uur 's nachts even 40.000 mensen naar het station.

en ook allemaal zwart gekleed, normaal zie je ze haast nooit, maar op zn dag is heel nederland ineens een rock- en metalliefhebber

haha kennen jullie die reclame van one.org met al die acteurs enz die elk een paar woorden zeggen

helemaal serieus, ik kijken, opeens zie ik steve buscemi en hoor ik zijn stem en lach ik me kapooooooot, die gast is zooo funny zonder moeite te doen, zelfs op een ultra-serieus reclamespotje

“by working” zegt hij

Ik rijd net de straat binnen…staan er 12 porches…2 ferrari’s 3 klassieke MG’s en een lamborghini gallardo… :o

echt een WTF!! experience… 8)

gone in 60 seconds stijl

http://hawtalta.com/media.php?wmv=ninja

avontuur van bassie en adriaan!

Er zijn niet echt hip hop fans hier geloof ik…maar die diss van Kimo naar lange frans en baas B is eg ziekelijk hehehehe…iemand die gehoord>?

haha ja hoor

je wijf is spang, god allemachtig

lijp en geil en ze pijpte me prachtig

op dit moment, wil je met der trouwen

is cool, me sperma in der bek mag je houden

you cant make a hoe a housewiiijjff

haha heerlijke track

hehehe…kimo is eg een lachuh gast…heb je ook finale van debattle gezien? ook met kimo…zijn ook wel dope battles bij…kimo verliest onterecht…

http://www.omroep.nl/nps/debattle/

moet meer van die battles hebben :slight_smile:

spitt niet gecheckt toen? www.spitt.nl

ik was in groningen gaan kijken, mad vette sfeer daar

Ik hoor op die site alleen de track supah hard…de battles zijn bijna niet te verstaan…lit dat aan mijn instellingen of issie bij jou ook fucked?