warning sigh
[quote=“Dutchess”]
Hey Seb, question?
How long does a green or yellow warnaing stand?
[/quote]
a time between 7 and 14 days.
KUT man, mijn posts verschijnen pas de volgende dag, dus wat je nu leest heb ik gisteren gepost, kanker irritant, beter gaat het binnenkort weg
[quote=“Johny_Exhale”]
KUT man, mijn posts verschijnen pas de volgende dag, dus wat je nu leest heb ik gisteren gepost, kanker irritant, beter gaat het binnenkort weg
[/quote]
Wel kewl, jij bent de enige op dit forum die een posting plaatst terwijl je niet eens on-line bent. Heftug!
nu is het terug normaal… argh kutgroen, ik wil geel terug
Kut, t’is weer maandag.
sneeuwballen gevecht!!!
neeeeeeeeeeeeee dood aan alle sneeuw!
koud, vervelend, nat, kut
mja, ik wil ook zon.
gooit sneeuwbal in johny’s face
wel geen overdreven zomer zoals 2 jaar geleden, bijna 40° enzo, dan word je er gek van, lente is chill, warm maar niet te heet
gooit een sneeuwbal in Dutchess’ face waar stiekem een dikke steen in verborgen zit
i dont play like that baby 8)
awwww.
Het kutste is als je op maandagmorgen opstaat en geen zin hebt om te gaan werken…en er dan ook nog eens een pak met sneeuw ligt…en die toffe mensen van de gemeente hebben weer es nieh gestrooid!!!
I pity the fool that loves snow
en dan heb je zonder nadenken ook nog je all white sneakers aan en dan ben je met de fiets en dan ligt er overal half gesmolten sneeuw en…
argh
hahhaa ik had hetzelfde probleem…ik had me kill bill shoeba’s aan…en die hebben like GEEN profiel…dus ik gleed echt over straat…
haha ik heb gehoort dat dat net van die oude goedkope gympies zijn waar waneer je op een steen trapt je echt pijn aan je voet hebt
uhuh…kheb ze in Florence gekocht bij Guess…maar na 2 dagen was er al een stuk van mijn hiel af ahhaha…het zijn echt verneukte asics…maja ze staan wel über kewl 8)
Zijn dat van die dingen waar Fuck u aan de onderkant staat?
nope…helaas niet
stond dat er maar op, want dan had ik iig een beetje grip…
kosten die niet 500EUR ofzo?
Die met FUCK U eronder stonden wel op Ebay…voor like 150 euro ofzow (toen kill bill volume 1 uit was)…kweenie wat ze er nu voor vragen…
Hey liefjes,
ik wilde jullie even laten weten dat ik vandaag mijn account opzeg voor dit forum.
Ik wil iets minder internetten ivm studie en dergelijke. En aangezien ik een die hard verslaafde ben van internet, heb ik besloten zo weinig mogelijk meer lid te blijven van dit soort leuke dingen.
Dikke zoen uit Amsterdam! :-*