Off topic-topic

Jesus Christ, what a headache!

Dont be dissing the beauty that is the dutch language :wink:

LoL…I had no idea.

:stuck_out_tongue:



Our language sucks, it isnt beautiful nor sufficiant, neither does it have words that can only be expressed in dutch…



In other words our language sucks! But the dutch are pretty good at adjusting to other languages :stuck_out_tongue:

Cool. I’d like to learn.



Is it easy?

Nope, it sucks to learn dutch…its got rules you dont even wanna know about :stuck_out_tongue:



Best way to learn dutch is to just live here and learn the crazyness :stuck_out_tongue:

Ewww…



I started on Japanese. Very easy. I know a little, but can read Katakana with ease.

My sis and bro are studying japanese…my sis is actually gonna study japanese at uni…:stuck_out_tongue:



I want to go to Japan soooo desperately though :stuck_out_tongue:

hahaha, dutch is like impossible :stuck_out_tongue: Ik heers! laalalallalala ;D

[quote=“Seth_Gecko”]
Holy Shittttt!! Ik heb alleen die cd! Hoe kom ik aan die nummers? :angel:
[/quote]

Hmm, heb je een gmail account ofzo? Via yousendit kun je maximaal 100 MB uploaden, dit is bij elkaar 1 GB :stuck_out_tongue: Er zitten echt geweldige stukjes tussen ;D

[quote=“Vince Vega”]
Ja, en helemaal jammer dat hij gestopt is…



Vorige week weer Poelmo gekeken, echt zo goed. Ik heb nu ook zo’n 250 nummers van Mannen van de Radio :smiley:
[/quote]

hehe die worden echt nooit saai, blijf je echt luisteren tot je alles kan meezeggen, heb mn verslavende periode erin ook gehad :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]
Hmm, heb je een gmail account ofzo? Via yousendit kun je maximaal 100 MB uploaden, dit is bij elkaar 1 GB :stuck_out_tongue: Er zitten echt geweldige stukjes tussen ;D
[/quote]

Kenker… Is er niet een torrent ofzow? Of ergens anders waar ik ze kan downen…anders maak ik wel een gmail account aan daarvoor :stuck_out_tongue:



10 jaar geleden kende ik alles van Teeuwen uit mijn hoofd, toen iedereen hem kende kreeg ik op een of andere manier een beetje antipathie tegen hem :stuck_out_tongue:



Hij is wel weer helemaal underground met zijn fokked op films :stuck_out_tongue:

Ik heb geen idee, ik heb het van iemand gekregen…



Welke films? Ken je trouwens ook die eerste show van hem, Heist?

Uhm, interview is gedeeltelijk van hem…en natuurlijk masterclass!!! :smiley: Helemaal stuk gegaan met die film :stuck_out_tongue:



Heist heb ik op cd en op de extras van Industry of love natuurlijk :wink:

Ah ja, Masterclass moet ik nog steeds eens zien… Fok, staat Heist op Industry of Love? Ik heb hem vroeger eens op cd gehad, maar ben hem kwijt geraakt en kan hem niet meer vinden. Alleen losse stukjes.

Masterclass is fucking ownage. Het is echt een super rare film, sommige stukken zijn erg saai, maar andere weer MEGA briljant…aantal momenten lig je helemaal krom van het lachen… :stuck_out_tongue:



Yessss, op de dvd van Industry of love staan beelden van Heist :slight_smile:



Het doet wel af aan de cd op een of andere manier…kweenie waarom :stuck_out_tongue:

Ouch, Masterclass is 19 euro op bol.com… Al die cabaret dvd’s zijn ook rond de 20 euro…



Hoe wou je dat nou doen met Mannen van de Radio?

jeps, die shit is allemaal duur…wil ook al een baard of 6 Theo Maasen op dvds…heb nu alles op VHS :stuck_out_tongue: Maar 18 eurie is echt teveel…ik heb masterclass met een actie gekocht bij free record…2de voor de halve prijs ding…



Als ik een gmail account aanmaak kan je het dan sturen? :stuck_out_tongue:

Ik denk het wel… Maar volgens mij kun je die niet zomaar aanmaken, of wel? :stuck_out_tongue: Ik gebruik het ook amper :stuck_out_tongue:

Wtf! Je moet uitgenodigd worden voordat je een account kan aanmaken? Of je mobiel gebruiken…maar dat kan alleen als je niet in europa woont lijkt het :stuck_out_tongue: