Off topic-topic

Hey, this is crazy! My friend has watched it now, so i asked her how she liked it. “Well it was ok”

hahahah, shiiiiiiit :stuck_out_tongue: ;D

Wisten jullie dat David Lynch zo nu en dan gaat chillen in Vlodrop, Limburg?

haha meen je dat nu?

dat wist ik niet. ben zelf nog nooit in voldrop geweest. Mooi plaatsje?

haha ik betwijfel dat Dave mooie plaatsjes opzoekt

depressief plaatsje dan?

jij weet ettttt

Ha, er zit een of ander meditatie centrum waar hij vaste bezoeker is. Was op het nieuws.

rare jongens die regisseurs

[quote=“Vince Vega”]
Ha, er zit een of ander meditatie centrum waar hij vaste bezoeker is. Was op het nieuws.
[/quote]

toch niet dat ding van die ene jomanda vrouw…

Heeft er iemand hier een beetje verstand van auto’s? Ik heb gisteren een auto gekocht en toen hij vanmiddag afsloeg kreeg ik hem niet meer gestart… Blijkt dus dat een vroegere eigenaar zelf een startonderbreker erin heeft gebouwd. Kan ik deze op een of andere manier verwijderen/uitschakelen? Ik ga al snel naar de garage, maar ik kan het natuurlijk altijd hier vragen :slight_smile:

oei. daar kan ik je niet mee helpen. mischien de vorige eigenaar opzoeken en een honkbalknuppel meenemen?

Mijn pa heeft dat ook weleens gehad…iets met dubbele contactonderbreking ofzow…erg irri…

Volgens mij kan je er zelf niets aan doen en moet je ff naar de garage :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd met je nieuwe auto trouwens! 8)

[quote=“Vince Vega”]
Heeft er iemand hier een beetje verstand van auto’s? Ik heb gisteren een auto gekocht en toen hij vanmiddag afsloeg kreeg ik hem niet meer gestart… Blijkt dus dat een vroegere eigenaar zelf een startonderbreker erin heeft gebouwd. Kan ik deze op een of andere manier verwijderen/uitschakelen? Ik ga al snel naar de garage, maar ik kan het natuurlijk altijd hier vragen :slight_smile:
[/quote]

haha pimp my ride komt tegenwoordig ook in europa of niet dan?

In Nederland zit Pimp my ride Europe!! Alkmaar represent!!! All-stoff in Alkmaar van de broertjes Coffie 8)

Je auto pimpen is voor sukkels, maar wat deze gasten doen is wel lachen ;D

[quote=“Johny|Exhale”]
haha pimp my ride komt tegenwoordig ook in europa of niet dan?
[/quote]

Inderdaad, X to the Z motherfucker, pimp my ride door mijn startonderbreker te verwijderen!

het rrrrandje

http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ

[quote=“Johny|Exhale”]
het rrrrandje

http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
[/quote]

Hahhaa! Fucking classic! Hans Teeuwen is de man! Jammer dat hij zo populair is geworden…

Hebben jullie zijn film “masterclass” gezien? Echt zooooo fucking mastahhhhh :smiley: 8)

[quote=“Seth_Gecko”]
Hahhaa! Fucking classic! Hans Teeuwen is de man! Jammer dat hij zo populair is geworden…
[/quote]

Ja, en helemaal jammer dat hij gestopt is…

Vorige week weer Poelmo gekeken, echt zo goed. Ik heb nu ook zo’n 250 nummers van Mannen van de Radio :smiley:

Holy Shittttt!! Ik heb alleen die cd! Hoe kom ik aan die nummers? :angel: