Off topic-topic

[quote=“Seth_Gecko”]
Haha! Do you say them OUT LOUD? ;D I would probably have troubles with it too…:stuck_out_tongue:
[/quote]
Hahahha, only if no one’s around. In school i read what i’ve written a couple of times to make sure :wink: :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
NED 2. It just ended :frowning: It was the best one: “don’t mention the war” ;D
[/quote]

I’m gonna buy the two seasons on dvd soon anyway. They’re only 20 euros.

Haha, ik zag laatst een dvd in de winkel… ‘Wijn proeven met John Cleese’ of iets dergelijks ;D

[quote=“thecrazy88”]
Hahahha, only if no one’s around. In school i read what i’ve written a couple of times to make sure :wink: :stuck_out_tongue:
[/quote]

Maybe just write Lollo :wink:

[quote]I’m gonna buy the two seasons on dvd soon anyway. They’re only 20 euros.

Haha, ik zag laatst een dvd in de winkel… ‘Wijn proeven met John Cleese’ of iets dergelijks[/quote]

I so need those dvds! Its like 12 episodes total right? I also have this book where John Cleese and a Psychologist discuss life, its hilirious!

John Cleese always cracks me up…he gets me to a point where I am so aggitated ;D

I think the Monty Python crew made a bet. Who will be the first to make a documentary about a stupid subject that will actually sell. Because I also saw a documentary by Michael Palin in the dvd store :stuck_out_tongue: I don’t remember the subject, though.

Hahaha! That would be very funny! Sounds like something they would come up with to entertain themselves ;D

Waarom zou je wijn proeven met John Cleese? Heeft hij er verstand van? Hahaha, het is alleen maar irritant volgens mij…

Klinkt als creatief met kurk ;D

Yeah, that’s what I mean! ;D

Haha, creatief met kurk… Ik ga die dvd zo hard cadeau doen aan iemand ;D

Hahaha! Arjan Ederveen is echt de Nederlandse MASTER van irritatie en nutteloosheid…

Maanzaadstraat!!! Pas op! TE IRRITANT…

<LINK_TEXT text=“http://www.youtube.com/watch?v=EQOUTLlS … 20ederveen”>http://www.youtube.com/watch?v=EQOUTLlSsto&search=arjan%20ederveen</LINK_TEXT>

Kan jij al van 1 tot 60 tellen? Wacht…ik zal het 1 keer voordoen…

What. The. Fuck… Wie is Arjan Ederveen? :stuck_out_tongue: Is hij dat van creatief met kurk? :stuck_out_tongue:

Jep! En van Theo en Thea en nog een zooitje andere aan irritatie grenzende absurde humor…:stuck_out_tongue:

Die maanzaadstraat is brilliant though ;D

hey is Johny op vakantie? heb hem al een tijdje niet meer zien posten

Hahaha! Nee, hij lurkt alleen nu en dan ;D

ooh ok. jullie gaan ook allemaal niet op vakantie trouwens? of moeten jullie nog gaan?

Ik ben vorige week al geweest 8) Jij?

Ik ben niet zo van het plannen, maar ga waarschijnlijk deze week naar Rome…weet nog niet zekerssssss.

Ben jij al geweest? Plannen? :smiley:

nope ik ga niet, ik ben broke :-[ Ik ga morgen werken. ik heb er zoveel zin in —> :frowning:

Wat voor werk doe je dan? :frowning:

niet nadenken laag betalende zweet werk. dat is wel nog altijd beter als platzak zijn.

edit: lopende band werk denk ik… (ik kom er morgen achter)

Haha! True dat!

In de ochtend: zombie reporting for duty! S’avonds weer snel pleitte ;D

Haha, zelfde als mij! 8) Hoe laat moet je beginnen? Ik begin om 7 uur… :frowning:

haha ja precies ;D vooral niet bij nadenken anders gaan de uurtjes langzaam voorbij…