Off topic-topic

Weet je wat leuk is om te doen?



Als het like 10 uur sochtends is…en dan zeggen: OW! Is het al 11.30? De tijd schiet echt lekker op! Kijk hoe iedereen opleeft en dan teleurgesteld beseft dat het pas 10.00 uur is…Ik zweer de ochtend duurt 3 weken langer dan ze eerst dachten :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]
Haha, zelfde als mij! 8) Hoe laat moet je beginnen? Ik begin om 7 uur… :frowning:
[/quote]

vorige week moest ik buiten een legerbasis afbreken, ook om 7 uur. (was wel fijn trouwens met die hittegolf) Nu om 8 uur :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
Weet je wat leuk is om te doen?



Als het like 10 uur sochtends is…en dan zeggen: OW! Is het al 11.30? De tijd schiet echt lekker op! Kijk hoe iedereen opleeft en dan teleurgesteld beseft dat het pas 10.00 uur is…Ik zweer de ochtend duurt 3 weken langer dan ze eerst dachten :stuck_out_tongue:
[/quote]

Hahaha! Wij hebben elk anderhalf uur 10 minuten rook- en koffiepauze, dat is wel beter.

[quote=“LetsGoToWork”]
vorige week moest ik buiten een legerbasis afbreken, ook om 7 uur. (was wel fijn trouwens met die hittegolf) Nu om 8 uur :stuck_out_tongue:
[/quote]

Ik normaal ook om 8 uur, maar ik heb aangeboden om om 7 uur te beginnen :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
Weet je wat leuk is om te doen?



Als het like 10 uur sochtends is…en dan zeggen: OW! Is het al 11.30? De tijd schiet echt lekker op! Kijk hoe iedereen opleeft en dan teleurgesteld beseft dat het pas 10.00 uur is…Ik zweer de ochtend duurt 3 weken langer dan ze eerst dachten :stuck_out_tongue:
[/quote]

;D ik neem zelf nooit een horloge mee naar het werk, anders ga ik om de 5 minuten kijken, helpt ook niet…

Ik heb echt veel van dat soort baantjes gehad…



snoepfabriek: heel de dag spekjes aan een stok rijgen…

tuinder: stokken uit natte planten halen, blaren op je poten…

tuinder: bakken uitmodderren, WEKEN lang…

tuinder: aan één of ander “bloem in bakjes zet machine from the third layer of HELL” gestaan…alleen maar een potje in de machine zetten…HEEL DE FUCKING DAG! Zelfs dat verneukte ik soms, omdat de bakjes aan elkaar plakten…;D

hehe :slight_smile: bij mij ook. als ik naar het uitzendbureau ga hebben ze net het baantje voor mij wat niemand anders wil.

meest depresief makende baan ooit was toen ik gebruikte computers schoonmaakte in een computer bedrijf. de schoonmaakmiddelen waren zo sterk dat je duizelig werd, als je naar de wc ging moest je voor het plassen je handen wassen… anders zou je irritaties op een irritante plek kunnen krijgen.

Hahaha! Dat is idd fucking shitty!



Ik heb een keer een zomer gezegd: Ik ga NIET bij die en die tuinder (Pim Zaal in Boskoop)…baantjes gezocht met vrienden, ten einde raadt naar het uitzendbureau…ow jah jongens…uhmmmm, we hebben niet veel meer…alleen nog bij een tuinder in Boskoop! Pimmetje Zaal!



Ik zweer die gast was de anti- christ…als hij de loods binnenliep was ALLES stil…



Uitzendbureau betaald je ook nog eens super bagger…voelde me echt een prostituee…

[quote=“Seth_Gecko”]
Uitzendbureau betaald je ook nog eens super bagger…voelde me echt een prostituee…
[/quote]

sommige uitzenbureau’s behandelen je ook zo >:(

Ja, als je daar eenmaal ingeschreven staat dan bellen ze je elke fucking week met onzin baantjes…



Ik heb één keer zo een telefoonmiep uitscholden dat ze echt moest kappen met bellen, ik neem wel contact op met jullie als ik een crappy baantje wil op de zaterdag…



Net alsof je een contract aangaat dat je hun eigendom bent ofzow…fuckers.



Wat ik helemaal haat is dat ze NO MATTER WHAT, altijd aardig blijven… >:( :-X

Haha, Poelmo, slaaf van het Zuiden is echt gaaf. Ik heb nog niet alles gekeken, maar tot nu toe is het geweldig.



“Je gaat naar een onbewoond eiland. Je mag meenemen één bebouwde kom, welke?” ;D



Hoe was je werk LetsGoToWork? :stuck_out_tongue: Haha, bijpassende username heb je ook :smiley:

:smiley: Tof dat je het lachen vindt!



AHHHHHHHHHHH, kom er ff bij johhhhhhhhhhhhh!!!

Elko! Kom er FF bij JOHHH!!!



;D



Zing es een liedje Elko! ;D

hehe :slight_smile: de eerste dag was wel oke. ik had verwacht dat er heel veel stress en haast in de fabriek zou zijn, maar ik heb erger mee gemaakt…

[quote]Wat ik helemaal haat is dat ze NO MATTER WHAT, altijd aardig blijven…[/quote]

ik kan het niet uitstaan als ze zo uit de hoogte tegen je doen.

wat voor een werk zoek je?

uhmmm administratief werk heb ik wel eens gedaan, zou ik wel nog een keer willen doen.

dat soort werk is moeilijk om aan te komen. (*zeggen ze met een blik van: denk je echt dat jij thuis hoort op een kantoor >:()

Ja, dat is idd MEGA vervelend…net alsof ze zelf zo een MEGA baan hebben ofzow…



Net zoals je in winkels komt met wat duurdere kleding…een boutiek ofzow…die verkopers doen ook net alsof ze zelf de kleren kunnen betalen die ze verkopen…zo dodelijk irritant…



Snap niet waarom dat zo moet, bedoel in het buitenland zijn dat soort verkopers of mensen in winkels BLIJ als je iets komt kopen…of iets komt eten in hun restaurant…



Hier kotst ik vaak het liefste op het personeel. >:(

[quote=“Seth_Gecko”]
Hier kotst ik vaak het liefste op het personeel. >:(
[/quote]

I’ll drink to that!

LetsToastToThat!



Salut! 8)

hehe :slight_smile: hey Vince hoe was jou dag werken trouwens?

Mwa, wel oke. Ik moest pakketjes met dvd’s, boeken en tijdschriften scannen om te kijken of het gewicht in het pakje overeen kwam met het berekende gewicht… Of er niks ontbrak dus. Ik was wel al om 15:00 klaar :slight_smile:

Dus feitelijk ben jij de laatste die de pakjes controleerd? :stuck_out_tongue:



I smell opportunity ;D

wat voor een dvd’s zitten er in de dozen?!

Hahaha! Ongeveer alles wat je bij de Albert Heijn (daar leveren we het meest aan) en Shell ziet liggen.