The Quentin Tarantino Archives logo

[news] QT 7 is happening!


#1

The Quentin Tarantino Film Fest in Austin, Texas numer 7. From April 24nd to 30th.



Read Harry’s rant about it: http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=22783



more at:



austinfilm.org

originalalamo.com

rollingroadshow.com



and of course the Quentin Tarantino Archives’ TARANTINO FILM FEST GUIDE


#2

Damn, I wish I lived in Texas. :’(


#3

Damn texans… :’(


#4

somebody please give me a flight ticket to texas, hehe


#5

Sounds good, I might go. I’ve been looking for an excuse to go to Texas again.


#6

I wish I could I could go to Texas so bad for this. I’d be willing to switch bodies with someone so I could go, like in a bad 80s comedy. The things I’d do, yet it’ll never happen… why? WHY??? :’(


#7

to those who go, and I know badassmovieman will, : please take pictures and send in reports, they will all be published on the website (with name credit of course)


#8

they should pick june or august when college students are in vacations :-[


#9

They should force Quentin do his shit in Germany. :smiley:


#10

man I live in Dallas, like 4 hours away and I cant go cause I have no money. I am sooo pissed Ive always wanted to go to a QT fest but he had stopped for a few years and now when he comeback with it I get fired and have no money to go. GRRRrrrr.


#11

Grr why can’t I live in Texas


#12

[quote=“saulo”]
man I live in Dallas, like 4 hours away and I cant go cause I have no money. I am sooo pissed Ive always wanted to go to a QT fest but he had stopped for a few years and now when he comeback with it I get fired and have no money to go. GRRRrrrr.
[/quote]

round up a couple of brothas, share the gas bill and drive up there amigo :wink:


#13

somebody please tell me cinemastrikesback is gonna post up a summary and review again after every night, i was looking forward to em every day during QT6



GOD i hope he comes to Europe some day to have a fest, he’s been hanging around here alot lately, but i better dont get my hopes up, but if he does, ANYWHERE in Europe, i’m there


#14

he could go to italy and do the fest on old Cinecitá buildings. that would rock.

i’d go down to rome instantly


#15

Wish I was going too!


#16

Yeah Europe isn’t to far away… Wait, I live in Europe! I would totally be there if he had something closer to me. Texas, that’s like a 15 hour fly-trip… Maybe even more.


#17

It might be difficult for him to bring his collection of prints over to Europe unless there was a large fridge on the plane. Prints have to be kept under 15 degrees centigrade otherwise they’ll eventually go bad (ie lose a lot of colour until all that is left is a magenta image).


#18

It´s not hard to find a plane with a large fridge!


#19

forget it, QT only goes to europe to partyeee



;D


#20

check this out, QT wants to know what the fans want:



http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22870