Film Meldpunt!

Fokking BETER!! Maar gaan ze like gewoon beginnen met seizoen 6?

nieuw seizoen staat er dus wss wel, hopelijk wel 8) fokkin beter wel 8) aaah nu ben ik zoo blij dat ik nog niks gedownload heb

Ik heb het 50 keer geprobeerd, maar nooit echtgelukt en ik wilde het eigenlijk ook niet…maar dat is dan deze zomer? Of waarschijnlijk dan fris in september…

in de zomer maar faaaaaak ik hoorde net dat het mss alleen op digitale tv is, fuck alles en iedereen als dat zo is

[quote=“Johny|Exhale”]
in de zomer maar faaaaaak ik hoorde net dat het mss alleen op digitale tv is, fuck alles en iedereen als dat zo is
[/quote]

Helaas :angel:

YOU BASTARD!! ;D

Adaptation is nu op Talpa. Dit is echt gewoon de eerste keer dat ik Talpa kijk…

En nu op Canvas Requiem for a Dream, gaaf.

en fak jou als je die nog niet op dvd hebt 8)

Haha, natuurlijk heb ik die op dvd 8)

een van beste dvd menus, qua uitzicht, de shit 8)

Ja, ik dacht echt van wtf is dit nou voor Tel Sell shit :stuck_out_tongue: Erg leuk gedaan ja.

interviewtje met Anton Corbijn dat laatst op NOS was, heerlijke fotograaf en regisseur van Control, gaat wss in het voorjaar uitkomen, over Ian Curtis (Joy Division): http://www.youtube.com/watch?v=dNqeEtnX8ic

wordt z/w, moet wel, zat weinig kleur in Ian’s leven, kijk er erg naar uit!

Vanaf vandaag The Departed in the Biossssssssssssss!! Check die moeder, of zijt vierkant!

Oh ja! Die moet ik zeker snel kijken! :smiley:

Ik ga morgen gelijk! :smiley: Kan niet wachten! :stuck_out_tongue:

Het beste is nog wel dat ik bijna nog geen reet ervan weet, dus alles Like a virginnnnnnnnnn! Watched, for the very first time!! oehhhhoehhh!!

Ik weet er ook nog helemaal niks over, of ja, bijna niks. Ik denk alleen dat ik zal moeten wachten tot volgende week :frowning:

Zaterdag Rounders op tv trouwens.

Hoezo moet je w88 dan? :frowning:

Rounders ownd dik! Kheb de Miramax special edition dvd van Rounders! :smiley: Vette disc! :stuck_out_tongue:

Matt Damon is trouwens ook niet zo erg als sommige beweren :stuck_out_tongue: Norton is top notch als altijd :smiley:

Zit een beetje krap (ja, zo krap dat ik niet eens geld heb voor een kaartje voor de bioscoop :stuck_out_tongue:) en heb ook niet echt tijd. Misschien kan ik het wel regelen voor vrijdag, though.

Ik heb Rounders nog nooit gezien… Ik weet het, slecht :stuck_out_tongue:

Fuckkkk, kan je niet naar binnen sneaken? ;D

OMG! Nog nooit gezien! I envy you! Hij is zooo vet! Naja, ik dig hem erg! Ik heb hem al zeker 5 keer gezien, als het niet meer is :stuck_out_tongue:

Je gaat hem zeker op dvd willen als je hem gezien hebt!