Film Meldpunt!

[quote=“Johny|Exhale”]
nog altijd niet gezien, geloof het of niet, ga ik zeker checke
[/quote]

En Johny? Heb je hem gezien?

haha fuckin vergeten, my bad, heb wel De Dominee voor de eerste keer gezien gisteren, erg goed

Haha, ok. De Dominee moet ik ook nog steeds zien.

kijken jullie “Hoge bomen in de misdaad” op ned 2? vandaag over Michel van Rijn (Portret van de grootste internationale handelaar, oplichter en smokkelaar in (gestolen) kunst, de Nederlander Michel van Rijn. Doodgezwegen in eigen land, beroemd over de grenzen.)

volgende week: Al Capone

week daarna: Lucky Luciano baby 8)

[quote=“Johny|Exhale”]
kijken jullie “Hoge bomen in de misdaad” op ned 2? vandaag over Michel van Rijn (Portret van de grootste internationale handelaar, oplichter en smokkelaar in (gestolen) kunst, de Nederlander Michel van Rijn. Doodgezwegen in eigen land, beroemd over de grenzen.)

volgende week: Al Capone

week daarna: Lucky Luciano baby 8)
[/quote]

oh my god…ik lees dit nu pas…wanneer is lucky aan de beurt? :o :o :o :o

nu dinsdag is het Al Capone, week daarna Lucky, check die shizzle 8)

[quote=“Johny|Exhale”]
nu dinsdag is het Al Capone, week daarna Lucky, check die shizzle 8)
[/quote]

op zekers!! thanx matey! Ben echt een sucker voor die shit!! :stuck_out_tongue:

hehe op deze momenten wou ik dat ik een dvd recorder had, fuckin’ vhs, ik maak ook nog vuur met stenen he btw :stuck_out_tongue:

vanavond komt trouwens “American Movie” op België 1 8)

bommmmmbass docu

<LINK_TEXT text=“http://www.cinema.nl/cinema/movies/inde … es=6740650”>http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6740650</LINK_TEXT>

http://www.imdb.com/title/tt0181288/

docu’s over filmmaken zijn de shit, zeker als alles vreselijk misloopt, zie Lost in La Mancha, en dit dus

Ga ik zeker checken!! Ziet er goed uit! Lost in La mancha was echt de shit om te kijken…

Andrea kondigt hem nu aan :stuck_out_tongue: :smiley: Lekkah dingggg :stuck_out_tongue: :smiley:

haha

M

I

L

F

Ow my god…wat een losers… :stuck_out_tongue:

haha white trash goes hollywood, moderne Ed Wood, mooi gezegd, “you guys gotta look menacing”, doet me erg denken aan "shake his legs around, so it looks like hes killing"

sommige mensen hebben écht een reality check nodig, fuck je dromen, het gaat niet lukken jongen

Hard en Zielig van Teeuwen op TV vanavond 8) 22:20, NED3.

hehe, ken ik ondertussen vanbuiten

zaterdag

The Man Who Would Be King - België 2

Invasion of the Body Snatchers (1978) - BBC 1 (ik ben een sucker voor die remake)

en zondag ACE HIGH op BBC2 haha was echt verrast toen ik em zag staan, superdope spaghetti comedy western met Eli Wallach, Spencer & Hill, checkennn

Casablanca op TCM om 21:00 ;D :stuck_out_tongue: Sorry, zal voortaan niks meer zeggen van TCM enzo :stuck_out_tongue:

fuckin beter :stuck_out_tongue:

de shit! de krant zei dat binnenkort My Name is Earl en Sopranos 6 erop komen 8)

[quote=“Johny|Exhale”]
de shit! de krant zei dat binnenkort My Name is Earl en Sopranos 6 erop komen 8)
[/quote]

wtf…welke zenders? Belgische krant?

Kanaal 2, Belgische krant ja, de shit! 8) zal wss nog wel ff duren