Zijn er ook Nederlands hier?

[quote]hey gasten, ik kom ook uit Nederland!



damn, nederland is zooo fucked up…meeste mensen kennen tarantino niet…

greets[/quote]

:frowning: yup dat is echt zo fucking irritant man, oh well ben hier net nieuw, kom uit alkmaar en ben 20 jaar.

Bij ons kent iedereen de acteurs wel, maar niet de regisseurs. De mensen die de film maken.

jep en in nederland heb je meer het bad boys 2 publiek dat niet echt in film geintresseerd is, maar meer in een avondje vermaak…



trouwens weet je wie ik HAAT! die gast die die fucking weak ass costa shit maakt…die gozer moet echt dood…ik wil zijn naam niet eens weten…wat een arrogante klootzak van niks! met zijn soap bullshit in de bioscoop en dan ook nog veel mensen die die troep gaan bekijken…en het ergste:

hij diste the usual suspects door te zeggen dat het een voorspelbare slechte film was…WTF? die motherfucker…hij snapte de film niet eens…dit was bij de jaren 90…op net 5…

bastard…en die rode jaque goderie(film criticus) ofzo, die eerst bij tv west zat…die zei: ja, je weet op het eind nog steeds niet wie keyzer soze is…die biatch die…

Bedoel je die flikker van een Johan Nijenhuis. Die gast heeft de hele Nederlandse tv met zijn shows naar de grond geflikkerd. Gtst, Costa en al die shit.

[quote]Bedoel je die flikker van een Johan Nijenhuis. Die gast heeft de hele Nederlandse tv met zijn shows naar de grond geflikkerd. Gtst, Costa en al die shit.[/quote]

ja precies die motherfucker…echt mega attitude en het enige wat ie maakt is fucking crap…ik haat hem…

Maar is er in Nederland eigenlijk wel een echte regisseur. Of is er wel een acteur die nog nooit in een soap heeft gespeeld.

nee niet echt van hoogstaand niveau…die gaan gelijk naar het buitenland…maar ik vind dat theo van gogh, pieter kuijpers (van god los) en jean van der Velde (lek) wel aardige dingen maken voor nederlandse begrippen en natuurlijk binnen de nederlandse mogelijkheden…maar die soap achtige rommel moet echt snel verdwijnen…zeker als je niets anders kunt maken dan dat…pfff…

Oh god, ik wordt echt stront en stront ziek van die costa/gtst/vollemaan shit.



De gozer die dat maakt is echt een ellendig stuk verdriet, en dan durft hij ook nog andere films te downen.



De meeste mensen hier zijn idd echt mainstream XXX/bad boys publiek, geen gevoel voor goede films.

Ik moet wat vragen vanavond komt usual suspects. Moet ik hem kijken of niet?

ja zeker wel!

benicio del toro ruled in deze film…sommige stukjes zijn wat slap en teveel actie, maar de brilliante stukjes zijn het meer dan waard! zeker kijken!..tot het magnifieke einde…laat ook ff weten wat je er van vondt!

Ok zal ik doen

Ey gasten,



nog een Nederlander hiero! 25 jaar, uit Den Haag. Ben momenteel een Nederlandse Tarantino website aan het opzetten, daarom ben ik hiero terecht gekomen. :wink:



Tip voor Tarantino Is God. Ik heb de Collector’s Edition van Pulp Fiction (2de afbeelding in je post) gekocht bij Boudisque in Amsterdam. Die hebben vaak aardig wat import shit. En je kan hem ook zonder credit card bestellen. http://www.boudisque.nl. Let wel op, ze zijn niet echt goedkoop.



Hoop dat je er wat aan hebt!

ik heb ook even gekeken voor een special dvd box van reservoir dogs. Phew wat duur zeg. Je had gelijk over dat.

hey menno,



thanx man! echt relaxt…idd wel duur, maar ja ik moet hem gewoon hebben… ;D



Laat ook ff weten als je site klaar is…



greets

God > Kheb em zelf ook. ;D Tis alleen jammer dat de soundtrack maar 6 nummers bevat. Ik dacht dat het de complete soundtrack was. En er zijn 3 seconden geherkaderd, dus je ziet niet echt goed dat Travolta die naald in zijn arm steekt. Maar daar kan ik wel mee leven. :wink: Senitype is erg dope.



Site gaat hopelijk rond Kil Bill 2 online. Ben nu druk bezig met de content. Is echt veel werk. :wink: Er staat nu nog alleen een nieuws/test pagina. Adres is http://www.ingloriousbastards.nl.



Blonde > Die Reservoir Dogs Lim. Ed. is volgens mij niet echt de moeite. Tis dezelfde DVD als de Nederlandse versie van RCV. Er zit alleen een boek bij en 10 kaarten. Wil em zelf ook wel hebben maar ik twijfel echt of het de moeite is…

je site ziet er al relaxt uit! ook cool dat je een forum hebt…wat voor een kaarten zitten er bij reservoir dogs dan?

Postkaarten. Wat voor opdruk weet ik niet precies. Maar ik denk kaarten van alle verschillende karakters. Die heb ik vroeger namelijk wel eens in de winkel gezien. Beetje in dezelfde stijl als de oude poster.



Bedankt voor de complimenten. Ben nog hard aan het sleutelen aan de site hoor, ik wil niet zomaar klakkeloos Tarantino.info kopieren. ;D Forum draait inderdaad al.

he menno, je site ziet er nu al mooi uit. Eindelijk een echte nederlandse QT site. Met veel informatie. dank je voor dat. Hoef ik nie steeds engels te lezen

ziet er goed uit Menno, wanneer denk je dat je klaar bent.



btw heeft iemand misschien ergens gelzezen of gehoord, of de dvd van kill bill de uncut versie wordt??

[quote]ziet er goed uit Menno, wanneer denk je dat je klaar bent.[/quote]

Ik hoop dat het meeste begin januari online staat.