Zijn er ook Nederlands hier?

Nee, dat komt doordat ik film aan het kijken was, heerlijk die vakantie :smiley:

Nu hebben we in een keer maar een zielige 300 postsā€¦

[quote=ā€œVince_Vegaā€]
Nee, dat komt doordat ik film aan het kijken was, heerlijk die vakantie :smiley:

Nu hebben we in een keer maar een zielige 300 postsā€¦
[/quote]

je hebt gelijk, heerlijk die zomervakantie 8)

shiiiiitttttttā€¦why is die postcount opeens zo omlaag? zijn alle topics waar lang niet in gepost is gedelete door seb ofzow?

Nee, alles is naar off-topic gegaan en daar tellen de posts niet mee.

ahzowwww



vagueā€¦maar ze tellen wel mee in je totale postcount? of alleen die van voor de ā€œofftopic posts tellen niet meeā€ switch?



ff testen

vette poster gekocht, origineel uit 1964, van lokale bioscoop die gaat sluiten



oh my god! nice!



hadden ze nog meer goodies?

nah, ā€œThe Godfatherā€ en ā€œThe Deerhunterā€ lag er wel maar gewoon zwarte tekst op witte achtergrond, niets speciaals, voor de rest gewoon cult gingen van de 60ā€™s en 70ā€™s, vaag bioscoopje, eind jaren 80 gesloten en toen gewoon gebruikt voor punk en gothic optredens enzo, eng, maar nu officieel bankrupt, nieuwe eigenaars hadden toevallig 10 grote dozen met filmposters gevonden op de zolder, 10 euro a piece verkocht

Komt iemand van jullie nog naar mijn woonplaats om de Nijmeegse vierdaagse/zomerfeesten te vieren? 8)

en dan zo een kenker stuk lopen zeker :stuck_out_tongue:

nee joh, langs de kant zitten met een biertje in de hand, kijken hoe al die mensen zich moe lopen, af en toe een beetje aanmoedigen ;D

Maar vooral sā€™avonds is er nu veel te doen in de stad, wel de moeite waard, vind ik danā€¦

kijk!! dat klinkt al een stuk betah!! :stuck_out_tongue:

kickass pacino shirt gekocht



cool shirt 8)



Ik heb er ook zo een gezien van goodfellasā€¦alleen die was zoooo fucking drukā€¦



deze is psies goedā€¦goede compositie :stuck_out_tongue:



deze dolce & Gabbana scarface vond ik toevallig vanmiddag op internet :slight_smile:



ja te druk is kut man, moet stylish blijven, die D&C is nice, er is ook zo een als die, zelfde model maar dan met Godfather logo en michael is silhouette, in londen zag ik die ooit alleen fffffffackin duur

die van D&G is ook te drukā€¦in london is alles fokking duur :stuck_out_tongue:



movie shirts zijn vaak fucked upā€¦moeilijk om een toffe te vindenā€¦je komt al snel fanboy-nerdy over hehehe



maar deze van pacino is tha shittttā€¦



kenkers, heb nu like 1,5 week vakantieā€¦en me dag en nacht ritme is gelijk naar de tyfusssss :smiley:



haha dat heb ik na 2 dagen man, eerste dag nog beetje moe, rond 2-3u gaan slapen, slapen tot 13 ofzo, en dan gewoon opblijven tot 5-6-7 en slapen tot 15u, heerlijk werkloos zijn 8)

het kutte is dat iedereen om mij heen niet zo een bum is als ikā€¦hehehe dus andere gasten gaan gewoon lekker werken morgen en om 24.00 uur naar bedjeā€¦



so uncoolā€¦



ben je overdag niet doodmoe? en dat je dan rond een uur of 10 savonds klaar wakker bent?

haha als ik moe ben gewoon gaan slapen, snachts, smiddags, smorgens, maakt nie uit, heb echt geen systeem meer