Zijn er ook Nederlands hier?

watskeburt 8)

watskeburt in de schuur…

Ik koop soms nog wel eens Empire…vooral die specials…top crime films enzow…erg dope shiiitt…maar voor de rest staat alles ook op internet…

en die tijdschriften zijn niet voor gratiz, maar gewoon pleuris duur… 8)

bout it bout als een gek met al dat goud in me mikkie…

ik krijg massa’s PM’s dat ik het hier beetje levend moet houden, de verantwoordelijkheid is killing me

huh…wie pm-en je dan? en over wat? vage shiiiittt…als ze het zelf zo dood vinden kunnen ze er zelf toch ook wel wat aan doen…

ik vind het wel relaxt…kun je tenminste beetje volgen waar het over gaat…

de sebinator zelf? heeft hij het over het nederlandse gedeelte? of over heel het forum?

nederlands gedeelte, waar is letsgotowork annyway

[quote=“Johny_Exhale”]
… zegt dat er bitter weinige tarantino discussies zijn hier
[/quote]

i was just wondering :slight_smile: the italian forum is VERY busy these days, i was just wondering since the italian forum at the beginning was almost dead and now its full of discussions, which i think is very positive

hij was gister nog online volgens zijn profile…

zoveel wordt er hier nou ook weer niet gepost…en boeiuh als het niet allemaal over QT gaat…wat moeten we doen dan? alle topics waar je het over kan hebben zijn er al in het engels…en in nederland is er niet echt veel rondom QT waar je het over kunt hebben…

[quote=“Johny_Exhale”]
nederlands gedeelte, waar is letsgotowork annyway
[/quote]

ik ben er nog,

als we het toch over iets moeten hebben; ik vroeg me net af wat eigenlijk jullie echte voornamen zijn (uit nieuwsgierigheid); ik neem aan dat jullie niet met jullie forum namen door het leven gaan…

Enzo hier, Enzo the baker 8)

[quote=“LetsGoToWork”]
ik neem aan dat jullie niet met jullie forum namen door het leven gaan…
[/quote]

Zou wel tof zijn, maar mijn naam is Roy.

Enzo en Roy, haha toch niet helemaal de namen die ik had voorgesteld bij jullie, mijn naam is Joshua.

yo tarantino_is_god, morgen ben ik in maastricht, dus als je in de free record shop een italiaanse belg met een stapel dvds tot aan zn kin ziet staan, holla at me dogg 8)

hehehhe

ben je geslaagd in Maastrikkie? wat heb je allemaal gekocht?

erg goedkoop daar man als je vergelijkt met hier, ik heb gehoort dat het in duitsland nog minder is

Catch Me If You Can (€7, bij ons €15)

Amores perros

Dogville

Terminator 2

Phantasm

Mulholland Falls

Road to Perdition

en paar grammetjes in de Slowmotion (ben vaste klant daar hehe)

:smiley:

nice dvdkes! jah in duitsland is het aardig cheap…maar dan zit je met een duitse hoes :frowning: duitse subs :frowning: duitse titel :frowning:

erg crappy…

I smoke for gratizz, mijn nichtje heeft een coffeeshop :stuck_out_tongue:

haha dan weet ik waar ik de volgende keer langs moet :wink:

haha ik hoor net aan telefoon dat ik morgen weer langskom

geef me ff directions man 8)

iemand heeft hier het forum opgeruimd…

… en ik was het niet…

(weinig posters online eigenlijk, of komt dat omdat het 0.37 op een maandagochtend is?)