Zijn er ook Nederlands hier?

[quote=“Dutchess”]


Karma punten? Krijg je die van anderen? Hey tof, ik heb er al twee! ;D Dubbelvet! 8)
[/quote]

Haha, ik heb maar 1 karma zie ik. Of heb iemand zijn karma snel verwijderd soms? :o



;D

iemand heeft je gesmite ofzow…als je op applaud drukt krijg je er 1 bij…op smite gaat er 1 punt af…maark heb nu weer op je gedrukt dus je hebt er weer 2…damn bij mij 2 eraf…welke hufter haalt het in zijn hoogd om mij te smiten ahahhahahaahha

Ah thx.

Iemand loopt volgens mij voor de lol iedereen te smiten, bij mij ook al een eraf. Ik zal wel even bij alle Nederlanders op applaud drukken.

Zodra ik over de 100 posts zit, ga ik meteen alle Nederlanders en Belgen applauden.



Behalve diegene die zit te smiten natuurlijk >:(

 :smiley:

Die karma is irritant ja, ze zouden eigenlijk moeten laten zien wie die karma punten bij jou weg haalt, ik vind echt kut dat je niet kan zien wie het doet. Zodra ik 100 posts heb zal ik ook wel wat karma punten geven aan alle nederlanders

Ik zit net een test te doen, welke Assassin ik ben. Blijkt dat ik Elle Driver ben. De grootste slappeling van het stel!



Ik ben het er niet mee eens! Kuttest! ;D

Op zo een ander forum hadden ze ook zo een soort punten geef experiment. Helemaal mislukt.

Het voegt ook helemaal niks toe.

krik mijn karma op! kankerhoeren willen me onder nul hier (net als dat kutweer vanmorgen ook)

ik heb nog geen 100 posts, moet je nog even wachten

haha -3

ben ik ff goed bezig

Ik ben ook aan het dalen, ik stond eerst op 5 nu op 2, karma onzin.

Ik zal jullie wel eens een puntje geven. Happy Birthday 8)

Hey is die karma nonsense eraf gehaald?

haha ja, spijtig, ik ging net comeback maken

Damn, ik zat al op 4 karma’s. Voelde goed man. 8)

Hey LetsgoToWork, k zei toch dat Metro beter was dan Sp!ts, vandaag vette Godfather verwijzing in de strip.

haha, shit man niet gezien.

Maar vanavond ga ik nog een keer met de trein, hopen dat er een metro ergens ligt.

Sp!ts is nog steeds beter.



zie de totaal niet met films te maken metro VS sp!ts poll

dope, dvd eindelijk op me pc geinstalleerd, screencaps nemen enzo















gelukkige verjaardag naar mij enzo