Tarantino

Geen idee wat Tarantino hier nou zo vet aan vindt…maja ;D

In Filmvalley staat dat Inspector Gadget and He-Man besproken worden voordat ze worden aangevallen door honden. Dat zou het wel zijn :stuck_out_tongue:

Hahaha! Welke QT/ Richard Kelly/ Kevin Smith wanabe heeft dat geschreven? :stuck_out_tongue:

Hoe zit het eigenlijk met Richard Kelly’s nieuwe film? En Clerks 2, wanneer komt die hier uit?

The Rock, Seann William Scott, Sarah Michelle Gellar…



Ik haat de film nu al…ik weet niet of die hier gaat draaien trouwens…



Clerks 2 heb ik pas gezien ;D Ook geen idee of die hier uitkomt :stuck_out_tongue:



Anders weer filmhuis!!! :smiley:

Shit, ik wist de cast nog niet eens. Justin Timberlake zit er ook in…



Ah, een vriend van mij vroeg ook al of ik hem al wou zien. Misschien toch maar doen. Is ie leuk?



[size=40]“Piraterij is een misdrijf!”[/size]

Ik ga hem wel kijken omdat het Richard Kelly is…maar damn, hoe kun je zo een verotte cast samenstellen?



Clerks 2 is ckers wel leuk, maar daar is alles ook mee gezegd. Een paar erg hilarische grappen, 2 of 3…de rest is eigenlijk een beetje lauwtjes. Het is ook moeilijk om hetzelfde trucje nog eens te doen…



[size=40]Films niet of een half jaar later uitbrengen is een misdrijf!! :stuck_out_tongue:[/size]

Ja, inderdaad. Ik had wel hoge verwachtingen na Donnie Darko, maar met zo’n cast…



Oke, ik zal hem dit weekend misschien wel kijken :slight_smile: Ik vond die line in de trailer wel goed: “There is only one return, and it ain’t of the king, it’s of the Jedi” ;D



[size=40]Haha, true[/size] ;D

Hahaha! Randall blijft super tof!! Super veel van dat soort vette opmerkingen :stuck_out_tongue:

Je moet hem zeker kijken! Heb alleen niet te hoge verwachtingen dan valt ie altijd mee! Hij is gewoon leuk! Niet zo briljant als de eerste, want die charme vang je nooit meer in een film, maar nog steeds gewoon erg leuk! :stuck_out_tongue:



Kleine SPOILER:



Hij heeft dezelfde mening als mij over the lords of the rings trilogy: they just walk…3 movies long, they walk. :stuck_out_tongue: En dan gaat hij de films nadoen :smiley:

Haha, ik heb de Lord of the Rings trilogie niet eens gezien. Ik weiger ze te kijken :stuck_out_tongue:



Ik ga maar eens slapen, morgen weer om 6 uur op… :frowning:

Haha! Ik heb deel 1 gezien en een stukje van deel 2, ik werd er gestoord van…



Ahhhh ok :frowning: Veel succes en moge je dag snel om zijn! :smiley:

[size=450]Jonhy laat is wat van je horen!![/size]





… alsjeblieft…

[size=500] :’([/size]

haha ik moest eerlijk een traantje wegpinken toen ik dit las

Vergrote emoticon betekent extra veel emoties :stuck_out_tongue:



On topic: wisten jullie dat Tarantino iets te maken had met Pulp Fiction?

[size=300]Johny IS TERUG!!![/size]

Nu mag je ons nooit meer verlaten Johny >:(

Je ziel behoort tot deze forum!

nooit meer, sgattie! beloof ik je! :-*

Iets meer emotie!!!



[size=500]: - D[/size]

aaaaah. Once again all is well in the jungle 8)