Svenskar?

Vet hur det känns, brukade jobba i butik innan. Va fan kunde de inte släppa dig då för? Löjligt

Jag vet inte. Gick iaf 17.45, det är inte som affären där min kompis arbetar, idag sa de: “Jamen, affären stänger ju 7, kan du inte stanna tills dÃ¥?”

herregud :stuck_out_tongue:

va? Ni får väl bara vara där ett visst antal timmar?

arbeta 7 timmar. Det blir 8 inklusive lunch.

Dom va typ värsta tjuriga pÃ¥ henne när hon sa att hon bara fick arbeta tills 18…

Jag har tur jämfört me henne. gör ju knappt nått.

En aning tråkigt, men man sitter bara å snackar. Och min affär är bara öppen 10-18 så jag kan ju inte vara där mer.

Men det är ju sjukt att de blev sura, hon får ju inte arbeta mer än så. Ja, man har verkligen tur när man hamnar på ett bra ställe. Jag kan säga att jag haft många kassa prao-platser i mina dar.

Asså, bra och bra, jag skulle helre haft nått kul att göra men asså jag slipper iaf göra såå mycket.

Jo, jag fattar ju det. Men det viktiga är att man blir sjysst behandlad.

Mmm, det är ganska kul människor som jobbar där.

Nu ska jag gå, kommer kanske lite senare.

Ok, syns kanske sen då!

Wassup! jag fick mina beställningar idag… jag har nyss kollat klart pÃ¥ extramaterialet pÃ¥ res dogs…

Sjysst! Köper du film ofta?

aww, mina filmer kom inte idag :frowning:

Om de kommer i morron så ska jag va hemma på fredag och kolla, haha :stuck_out_tongue:

jag ska kolla på HEAT och the Third man på fredag :stuck_out_tongue:

Jag ska se V för Vendetta i övermorron på bio (gratis, mohahahaha)

jag hittade res dogs (2 disc) för 129kr

och sen så hittade jag the third man och HEAT för under 50 spänn var :slight_smile:

[quote=“Bad Max”]
jag hittade res dogs (2 disc) för 129kr

och sen så hittade jag the third man och HEAT för under 50 spänn var :slight_smile:

[/quote]

VaddÃ¥rÃ¥? 129 kostade den för mej oxÃ¥. om inte billigare för att jag köpte nÃ¥tt annat…

Vart får du dina grattis bio biljetter?!

Vissa är ju guldmedlemmar på SF. Hahaha , det får mej bara att känna mej jävligt dum,

Louise, skaffa dej ett liv :wink:

Att vara filmnörd är en livstil!

Jag antar det, hahah.