[quote=“Luxie”]
Ok, den dumma kossan försökte ta ut pengar från bankomaten med sitt busskort. Kan man bli klantigare?
[/quote]
okej, jävligt klantigt
Min kompis är ganska klantig. Vi satt pÃ¥ tunnelbanan när jag sÃ¥g tvÃ¥ som talade teckensprÃ¥k. Jag sa det till henne och hon börjar typ skrika “JAG UNDRAR VAD DOM SÄGER!?” och jag viskar typ : “shh, en av dom kanske inte är döv”
helt plötsligt hostar den ena och min kompis skriker “KAN DOM HOSTA!?!??!?!?!?!?”
kan ju tillägga att hon även är väldigt chockad över att blinda kan träffa munnen med gaffeln när de äter.
;D haha Shine on you crazy diamond :-*
[quote=“tarantino_is_god”]
Holy shit! What is this? www.svenskar?.info?
[/quote]
I think that Sweden or at least Scandinavia should get our own little board. I wanna be the mod.
no me, me, me, me, me, me, me, me, me, me, me, me, me, me,
[quote=“thecrazy88”]
okej, jävligt klantigt
Min kompis är ganska klantig. Vi satt pÃ¥ tunnelbanan när jag sÃ¥g tvÃ¥ som talade teckensprÃ¥k. Jag sa det till henne och hon börjar typ skrika “JAG UNDRAR VAD DOM SÄGER!?” och jag viskar typ : “shh, en av dom kanske inte är döv”
helt plötsligt hostar den ena och min kompis skriker “KAN DOM HOSTA!?!??!?!?!?!?”
kan ju tillägga att hon även är väldigt chockad över att blinda kan träffa munnen med gaffeln när de äter.
[/quote]
Moahaha!! LOL
[quote=“Bad Max”]
[/quote]
keep that avatar, you must
[quote=“Bad Max”]
[/quote]
No way. I’m the Scandinavian-board mod. I can speak Swedish, Danish, Norwegian and I can curse in Finish.
I’m the ultimate mod.
Why should i keep this avatar?
Jag kan också alla dom språken plus Spanska! och engelska och lite grekiska!
[quote=“Luxie”]
Moahaha!! LOL
[/quote]
Kan ju oxå påpeka att detta va jävligt pinsamt.
[quote=“Bad Max”]
Why should i keep this avatar?
Jag kan också alla dom språken plus Spanska! och engelska och lite grekiska!
[/quote]
Why the fuck do you need to know those languages? it is a fucking Scandinavian board. And I said it first! You can be the mod when I’m out of town
[quote=“Doritos”]
mig sa ensav?
[/quote]
snake charmer please get outta here!
[quote=“thecrazy88”]
Kan ju oxå påpeka att detta va jävligt pinsamt.
[/quote]
Kan förstå det! Men shit vad kul!
how old are you!? you little fucking brat motherfucker! Go and fucking burn to death!!! >:(
Edit: uuuh, whatever
I like Doritos, same as Saddam Hussein.
Be nice!
Är det dött här igen?
japp
Håhåjaja, säg nåt kul! haha
Är han borta nu? PM-ade du Seb oxå?