Har precis hittat filmen som jag har letat efter
hahahahahhaha Denna är Sjjuuuuukt rolig älskade den när jag var mindre
Ja, det är så skönt när man har varit bortrest, att duscha och sen bara lägga sig i sin egen säng. Finns knappt nåt bättre!
[quote=“thecrazy88”]
Har precis hittat filmen som jag har letat efter
hahahahahhaha Denna är Sjjuuuuukt rolig älskade den när jag var mindre
[/quote]
Jag har för mig att jag också gillade den, hehe
[quote=“Luxie”]
Ja, det är så skönt när man har varit bortrest, att duscha och sen bara lägga sig i sin egen säng. Finns knappt nåt bättre!
[/quote]
mhm…
Förresten, hur många ska sitta uppe å kolla på O-galan på söndag på femman??
Jag och en kompis ska sitta uppe Fan bara att det är skola på måndan men man klarar väl sej , heh
jag funderar på att göra det, men får se hur trött jag blir! haha
Sorry to invade your "Svenskar"topic here, but you guys and girls are probably talking about how much the three amigos rule! :laugh:
Kan ju säga att jag satt uppe förra Ã¥ret men dÃ¥ var det lov dan efter sÃ¥ det va ok … Sov väl typ resten av dagen…
Men fan va kul det ska bli
Jag vill se Joaquin
I liebe Joaquin :-*
[quote=“tarantino_is_god”]
Sorry to invade your "Svenskar"topic here, but you guys and girls are probably talking about how much the three amigos rule! :laugh:
[/quote]
Yes, and other stuff too! haha
[quote=“thecrazy88”]
Kan ju säga att jag satt uppe förra Ã¥ret men dÃ¥ var det lov dan efter sÃ¥ det va ok … Sov väl typ resten av dagen…
Men fan va kul det ska bli
Jag vill se Joaquin
I liebe Joaquin :-*
[/quote]
Ja, det har jag märkt! Men han är en skitbra skådis, och dessutom har han otroliga ögon! Jag vill också se, men jag kan nog inte missa en mattelektion till. Jag får se. Annars får du rapportera!
Haha ;D
Jo, jag hoppas verkligen att han fÃ¥r dendär Oscarn för Johnny Cash… Tycker att han borde ha vunnit redan 2000 för sin roll i Gladiator… Han är helt otrolig
Oooh och hans ögon Näeee dom är såå fina
Och grejen med Joaq är att han ler ju nästan aldrig så när han väl gör det så uppskattar man det mycket mer :-*
Hahahaha, ska sluta nu innan Seb bannar mej hahahahahahahah
[quote=“Luxie”]
Ja, det har jag märkt! Men han är en skitbra skådis, och dessutom har han otroliga ögon! Jag vill också se, men jag kan nog inte missa en mattelektion till. Jag får se. Annars får du rapportera!
[/quote]
translation: dutch :> english:
yeah, he got a good market! People do have skates, meanwhile because he is unbelievably cute! I wish I was his girl, I can be wrong and very mathematic still, but you want him. I guess I have to rapport you!
I think I am gonna make this my profession, translating stuff is easy!
yeah, he got a good market! People do have skates, meanwhile because he is unbelievably cute! I wish I was his girl, I can be wrong and very mathematic still, but you want him. I guess I have to rapport you!
[/quote]
Haha, great translation, uhm kind of… not…
[/quote]
Yeah, that´s correct…haha
jag bränner en johnny cash skiva…
[quote=“thecrazy88”]
Haha ;D
Jo, jag hoppas verkligen att han fÃ¥r dendär Oscarn för Johnny Cash… Tycker att han borde ha vunnit redan 2000 för sin roll i Gladiator… Han är helt otrolig
Oooh och hans ögon Näeee dom är såå fina
Och grejen med Joaq är att han ler ju nästan aldrig så när han väl gör det så uppskattar man det mycket mer :-*
Hahahaha, ska sluta nu innan Seb bannar mej hahahahahahahah
[/quote]
Vi får hålla tummarna för Joaquin!
[quote=“Luxie”]
Vi får hålla tummarna för Joaquin!
[/quote]
Mm … och stortÃ¥rna
Hoppas att Reese vinner oxå Har inte gillat henne tidigare men som June är hon underbar
Nä, nu känner jag att jag mÃ¥ste ringa min kompis… Hon är just nu i Kalmar sÃ¥ vi har inte träffats sen förra fredagen Fast man kanske inte ska ringa halv 1… jag vet inte riktigt, haha
Ja, får hålla tummarna för båda två! Ok,men vi syns väl snart igen! ha det bra så länge!
[quote=“Luxie”]
Ja, får hålla tummarna för båda två! Ok,men vi syns väl snart igen! ha det bra så länge!
[/quote]
Mmm…
Nä, nu går jag
Hejdå Luxie och Vince!
Hej då jag går om ett tag, ska bara kolla igenom ett par trådar
Walk the line förtjänar massor av Oscars