Svenskar?

Japp, 4 år är bra :wink: Näe, jag måste nog installera nytt. Hoppas att det funkar då. Det håller på att logga av var 3.e minut typ, och jag orkar inte ha igång det då. Är du online?

haha ok. nää inte just nu, jag kollar på fight club. men jag ska logga in om en liten stund igen :wink:

Hahaha, Fight Club :wink: Hur många gånger har du sett den?

haha ganska mÃ¥nga… :stuck_out_tongue: ska sluta kolla nu, och lyssna pÃ¥ lite musik istället :stuck_out_tongue: Jag är sÃ¥ jävla trött, hade tänkt somna framför tvn ikväll :stuck_out_tongue:

Inte än va! Klockan är ju bara barnet! haha

hahaha, nää, inte riktigt än, men jag har inte kunnat sova nån normal tid på evigheter. igår gick jag och la mej 00:30, somnade kanske 3:30 :stuck_out_tongue: sov dessutom bara 3 timmar natten mellan tisdag och onsdag (tja, du kan ju gissa vem jag pratade med :wink:)

Aj då. Kan tänka mig att du är trött :stuck_out_tongue:



Näe, veeem kan det vara :wink:

haha jorÃ¥, gick upp 10 i morse oxÃ¥… haha sov väl 7 timmar, men ändÃ¥ :wink: usch, nä, nu loggar jag ut, vi kanske ses pÃ¥ msn senare, see yaaaa

1a Juni: Death Proof

3dje august: Planet Terror



:slight_smile:

Och sÃ¥ anlände nästa svenne till QT-forumet… 8)

välkommen :slight_smile:

haha det va länge sen

is it only my browser or are all special characters screwed up?

not just the åä and ö‘s right? there weird stuff like å¨äµ’¨’^~ showing up on mine.

[quote=“Sebastian”]
is it only my browser or are all special characters screwed up?
[/quote]

It’s been like that for quite a while now.

It’s only two swedes left on this site… Me and San-Ta… :frowning:

Yes, all the non-English letters are fucked up for me too. A bit annoying to read.

[quote=“Bad Max”]
It’s only two swedes left on this site… Me and San-Ta… :frowning:
[/quote]

ye! why are they leaving us!? >:(

hej hopp. max, har du blockat mej på msn eller bytt adress? jag skulle gärna ha din nya msn (angel) det va länge sen!

Hejsan! Min dator har fuckad ihop sig så jag använder en annan som inte har msn mess.