Svenskar?

Den är säkert bra, Will är ju med!

haha han äger! :smiley: omg, vet du vad jag har gjort förresten? Jag har laddat ner skype OCH köpt en mikrofon… haha, i’m on the dark side now… ;D

OMFG: Stoppa pressarna!!! Vad har hänt? är du sjuk??? :wink: ;D

haha man kan fan tro det. men roy har inget internet så vi har inte kunnat prata på skype än :frowning: ringde honom idag för att jag saknar honom :stuck_out_tongue:

Ahh, ok. Varför har han inte det? Förresten, det är en mycket bra man du har :slight_smile:

nått problem med deras internetleverantör typ tror jag :stuck_out_tongue: haha, jag vet, han är bäst :wink:

Har han sagt att han ska skicka en DVD med Madonna till mig? haha, göörsnällt ju!! Och han säget att han älskar dig väldigt mycket :smiley:

nää, va snällt, jaa! Men jag vet att han är snäll sÃ¥ :wink: men gud, vet du vad? portot därifrÃ¥n till hit kostar typ 2 euro, jag betalar 40 spänn, om jag har jävlig tur alltsÃ¥ :stuck_out_tongue: en gÃ¥ng betalade jag över 100 spänn… haha :stuck_out_tongue:



jo men han är för snäll, jag har sagt att han måste akta sig för tjejer :stuck_out_tongue: ;D jag vill inte dela :wink:

Ja, han hade spelat in en konsert från TV, och frågade om han skulle bränna den på DVD åt mig. Shit vilken skillnad på frakt, det är helt sjukt ju!!!



Jag kan säga att jag inte är ute efter honom iaf, hahaha, så du behöver inte oroa dig. Han är ju kär i dig, så jag tror inte att andra tjejer har nån större chans för att vara ärlig. Han är jätteglad för att ni ska träffas.

hahahaha, jag är inte så speciellt rädd att du ska sno honom, nej :wink: va snällt av honom! :smiley: jag vet att han är supersnäll :stuck_out_tongue: hihi, jag är oxå kär :stuck_out_tongue: :wink:

Haha, bra.:wink: Jo, det är jättesnällt! Ni är så bra tillsammans :smiley:

haha jag håller med :wink: bara inte edward kommer och förstör allt nu! ;D :wink:

Hahaha, ja, vem vet? Edward kanske dyker upp i Stockholm en dag, och letar efter dig?

hahah, jag tror jag nöjer mej med roy :wink:

Jag hade nog gjort det också :wink: Dessutom är Edward gaaaanska så mycket äldre, haha.

haha, ja, aj fan. det är fan 8 Ã¥r sedan fight club… :stuck_out_tongue: nja, jag nöjer mej me fyra Ã¥r äldre :wink:

Ja, hur gammal är han egentligen? 4 år är ganska lagom :wink:

haha jag har ingen aning… född 69!! :o hoppsan :wink: :stuck_out_tongue: han fyller fan 40 om bara nÃ¥gra Ã¥r… oj oj oj. haha :wink:

Hahaha, ja, liiite äldre bara :wink: Han är för gammal för mig med ju :stuck_out_tongue:

hahaha. fan då. :wink: mja, 4 år är något bättre :wink: :wink: funkar inte ditt msn förresten?