Svenskar?

Ha en bra jul och sköt om er! PoK :-* :slight_smile:

Tack detsamma! Pok! :smiley: :-*

Jag loggar av nu! Hej då! ses sent imorgon eller i övermorgon!

[size=500]GOD JUL! [/size] :- :- :- :- :- :-

Ok, ska också dra nu. God jul!! Många kramar! :- :- :-*

hihi, ni är då för söta :wink: :-*

ho ho ho! gooo jul! finns det några snälla barn? :wink:

Nej, hahaha, bara stygga :wink:

Fick massa klappar, gav massa klappar

fick god mat… fan vilken otroligt härlig jul och snart ska jag pÃ¥ släkt middag med min stoooora släkt :slight_smile:

tyvärr är min syrra sjuk så hon kanske inte kan komma med på middagen :frowning:

Hur mår din mamma nu? Bättre hoppas jag!

[quote=“Luxie”]
Hur mår din mamma nu? Bättre hoppas jag!
[/quote]

menar du syrran? hon mÃ¥r mycket bättre…

Oj, förlåt. Jag menar självklart din syrra. Fick lite hjärnsläpp där. Bra att hon mår bättre :slight_smile:

[size=300][color=pink]Gott Nytt Ã…r!!![/size]

Hoppas det nya året blir bra, och att det kommer många bra filmer och ny bra musik!!!

Ta hand om er och ha en bra kväll!

MÃ¥nga kramar och pussar! :-*

GODT NYTTÃ…R

Gott Nytt Ã…r! :smiley:

Gott Nytt Ã…r!

fan… 2007… jag tror fan jag tar livet av mej :stuck_out_tongue:

Varför då?

haha det blir ännu ett problem! komma ihåg vilket jävla år det är, haha ;D

uhuuuummm gjort nått kul idag? Jag såg borat för 3dje gången :stuck_out_tongue: haha

Hahaha, jo, det är sant. Jag märkte det på jobbet när jag skulle skicka iväg lite paket efter nyår. Blev mååånga omskrivningar :stuck_out_tongue: ;D

Nja, jag har inte gjort mycket, haha, som vanligt :stuck_out_tongue: Hahaha, du gillar den har jag förstått :wink:

haha den är så jävla sjuk :stuck_out_tongue: Förresten, har du läst nått om filmen Stranger than fiction med Will Ferrell? Den ska jag iaf se på söndag på bio. den verkar bra.

Jag har för mig jag läst nåt, men det var ett tag sen. Såg iallafall i GP idag att den går på bio nu. Maggie Gyllenhaal är med va?

haha jag vet inte :stuck_out_tongue: ska iaf se den, den har fått ganska bra kritik