Svenskar?

Neheheeejjjj! hahaha

haha nu drog maxie

Maxie söta lilla Maxie :- :- :-*

:-*

sverige! 8) ;D

Jag är såååååå varm!

Godnatt Maxie! :- :-

Gooo natt!!! ;D :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hejdå på er! Jag ska dra till Småland i några veckor, tillbaka nångång i mitten av juli.

Marias present är nu på väg :smiley:

Kommer sakna dig Louise! Jättemycket! Ha det så kul så hoppas jag att vi hörs! Kommer vänta vid brevlådan på presenten, haha ;D

MÃ¥nga kramar! :-*

Kommer sakna dej oxå!!! :-* Kommer hem 15-16 juli, vi får väl se när vi ses igen :slight_smile:

Ok, kanske får ett sms då och då. Jag kommer nog inte vara hemma när du kommer, så vi kommer antagligen inte höras på en månad iaf.

[quote=“Luxie”]
Ok, kanske får ett sms då och då. Jag kommer nog inte vara hemma när du kommer, så vi kommer antagligen inte höras på en månad iaf.
[/quote]
ok :slight_smile: Ha en trevlig födelsedag, jag skickar ett sms då :slight_smile:

[quote=“thecrazy88”]
ok :slight_smile: Ha en trevlig födelsedag, jag skickar ett sms då :slight_smile:
[/quote]

Tack! Du är för snäll :smiley: :-*

[quote=“Luxie”]
Tack! Du är för snäll :smiley: :-*
[/quote]
hihi du är ganska snäll du oxå :wink:

kom bara ihåg

[quote=“thecrazy88”]
hihi du är ganska snäll du oxå :wink:

kom bara ihåg

[/quote]

Nej, jag ska aldrig glömma det :wink:

Hej då, Lousie! :-*

Jag ska Ã¥ka ut till landet i nÃ¥gra veckor… men jag ska ladda up min mobil med stÃ¥lar sÃ¥ jag kan skicka sms :slight_smile:

Hur länge ska du va borta då? Jag ska åka snart också, vet inte säkert när :stuck_out_tongue:

1-2 kanske 3 :slight_smile: åker idag, jag har inte ditt nummer föresten :frowning:

edit: jag PMa mitt nummer till dig. :slight_smile:

Good bye Roy and Tim! im off to zee countryside :smiley:

Jag har smsat dig!

Ok, ha det så bra så syns vi förhoppningsvis snart! Kram! :-*