Svenskar?

Uiteraard, ik eet alleen niet meer zo heel vaak friet. Hehe, vandaag moest ik wel.

Waarom praten we hier eigenlijk Nederlands? :stuck_out_tongue:

Taking over the Swedish board!

[quote=“Vince Vega”]
Uiteraard, ik eet alleen niet meer zo heel vaak friet. Hehe, vandaag moest ik wel.

Waarom praten we hier eigenlijk Nederlands? :stuck_out_tongue:

[/quote]

Dutch invasion!!

Ja, ik eet ook bijna geen friet meer…alleen soms na het uitgaan…alleen als al het andere dicht is… ;D

OH NOES!1!

[quote=“Vince Vega”]

[/quote]

omg, the swedes are coming! the swedes are coming! They’ve got lingonberrys

ahahha

galna holländare, de borde nog gÃ¥ pÃ¥ nÃ¥nsorts klinik för avvänjning. ooh btw, läser du göteborgdposten, maria? Läste du isf om Babyshambles och Pete Doherty… hahahaha jag klippte ut det, fy fan assÃ¥ :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ;D ;D lmao

[quote=“thecrazy88”]

ahahha

galna holländare, de borde nog gÃ¥ pÃ¥ nÃ¥nsorts klinik för avvänjning. ooh btw, läser du göteborgdposten, maria? Läste du isf om Babyshambles och Pete Doherty… hahahaha jag klippte ut det, fy fan assÃ¥ :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ;D ;D lmao
[/quote]

Haha Simpsons :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
Ja, ik eet ook bijna geen friet meer…alleen soms na het uitgaan…alleen als al het andere dicht is… ;D
[/quote]

Fuck dat, kebab is de shit voor na het uitgaan 8)

De Louise valt niet ver van de Maria, weer een beetje willekeurig namen invullen :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]

De Louise valt niet ver van de Maria, weer een beetje willekeurig namen invullen :stuck_out_tongue:
[/quote]

The Louise do not fall far from the Maria, a ‘‘beetje’’ ? randomly fills in names?

Babelfish sux :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]
Louise
[/quote]
ja?

haha vet ni oooom en sak? Jag kollade på saltkråkan idag me mitt kusinbarn

"Farbror melker, vet du vaaaaa?" haahahaha

[quote=“Vince Vega”]

[/quote]

Ik ben kebab VERSLAAFD…love that shit…alleen hier in limboland gaan patatzaken later dicht dan zelfs de drugsscam kebabzaken…dus soms heb ik geen keus…

Het is me wel weer wat met Louise en Maria…de hele tijd net alsof je banaan en appel bij maria of Louise ook niet gezien heb in de spiegel. ;D

[quote=“Bad Max”]

You don’t like eggs!?
[/quote]

NOOOO! :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]

ahahha

[/quote]

Hahah! Ja, jag läste det! Vilken galning! ;D ;D hahahaha!

[quote=“Seth_Gecko”]
Ik ben kebab VERSLAAFD…love that shit…alleen hier in limboland gaan patatzaken later dicht dan zelfs de drugsscam kebabzaken…dus soms heb ik geen keus…

Het is me wel weer wat met Louise en Maria…de hele tijd net alsof je banaan en appel bij maria of Louise ook niet gezien heb in de spiegel. ;D
[/quote]

Like is said: Babelfish sux :stuck_out_tongue:

’‘I am kebab VERSLAAFD… love that shit… only here in limboland close patatzaken later than even the drugsscam kebabzaken… therefore sometimes I have no choice… It is me, however, what with Louise and Maria… the complete time exactly as if you have not seen banana and apple at maria or Louise also in the mirror.’’

omg de borde hk (hålla käften :wink:) om oss :stuck_out_tongue:

fan att inte tim heter jim

"Jim, jimmy, jim, jim?"

“I’m not jim, jimmy, jim jim. He’s jim, jimmy jim jim.”

[quote=“Luxie”]
Hahah! Ja, jag läste det! Vilken galning! ;D ;D hahahaha!
[/quote]
Hihi, gotta love that shiat. Fan att man inte va där ;D ;D hahhahah

[quote=“Seth_Gecko”]

[/quote]

Haha, kebab is hier tot 5 los 8) Elke dag 8)

[quote=“Luxie”]
NOOOO! :stuck_out_tongue:

[/quote]

[quote=“Bad Max”]
Like is said: Babelfish sux :stuck_out_tongue:

’‘I am kebab VERSLAAFD… love that shit… only here in limboland close patatzaken later than even the drugsscam kebabzaken… therefore sometimes I have no choice… It is me, however, what with Louise and Maria… the complete time exactly as if you have not seen banana and apple at maria or Louise also in the mirror.’’
[/quote]

Hahahahaaha!! ;D That is actually pretty damn good :stuck_out_tongue:

<----------- :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
ja?
[/quote]

Jag älskar dig :-*

hahaha! Diggar din avatar Max! ;D

[quote=“Luxie”]
hahaha! Diggar din avatar Max! ;D
[/quote]

Ja, schommelt het, niet het?