Svenskar?

[quote=“thecrazy88”]
14:00 snackar i telefon
[/quote]

Hehe ;D

[quote=“Seth_Gecko”]
Lollo, serieusly…empty your inbox more often :wink:
[/quote]
stfu, bitch :stuck_out_tongue: ;D ;D Dotn you tell me what to do :wink: :wink:

[quote=“Bad Max”]
???
[/quote]
Jo, vi skulle till en park, eller snarare skog: Slottskogen , och lyssna pÃ¥ nÃ¥tt, men vi kom dit och dÃ¥ va det 2 lÃ¥tar kvar, ahahahahahahahah ;D min kusin och hans fru kan inte hÃ¥lla tider… omg, helt jävla okapabla att göra det :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
stfu, bitch :stuck_out_tongue: ;D ;D Dotn you tell me what to do :wink: :wink:
[/quote]

You better be glad this aint prison :wink:

Hahaha! Herregud vilken koll du har Louise! :stuck_out_tongue: Varför panik på Frölunda torg? :stuck_out_tongue: Har du vart på L&B än föresten? :stuck_out_tongue: ;D

Slottskogen är mysig, älskar att ha picknick där på sommaren :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
You better be glad this aint prison :wink:
[/quote]hahahaa omg you would soooo be my bitch. damn right. i’d kick your ass any time. Just drink 2-3 bottles of wine first

[quote=“Luxie”]
Hahaha! Herregud vilken koll du har Louise! :stuck_out_tongue: Varför panik på Frölunda torg? :stuck_out_tongue: Har du vart på L&B än föresten? :stuck_out_tongue: ;D

Slottskogen är mysig, älskar att ha picknick där på sommaren :stuck_out_tongue:
[/quote]
haha bråttom som faan :stuck_out_tongue:

min moster bor så man ser slottsskogen utanför fönstret :smiley:

Jasså? Då bor hon väldigt nära där jag bodde innan. Jag bodde typ 2-3 minuter från Slottskogen med 2:ans vagn :stuck_out_tongue:

[quote=“Luxie”]
Jasså? Då bor hon väldigt nära där jag bodde innan. Jag bodde typ 2-3 minuter från Slottskogen med 2:ans vagn :stuck_out_tongue:
[/quote]
här är det typ 1 minut att gå :stuck_out_tongue: det är precis brevid :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
hahahaa omg you would soooo be my bitch. damn right. i’d kick your ass any time. Just drink 2-3 bottles of wine first
[/quote]

Is that your only tactic? Get the other drunk so you can win? :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]
Is that your only tactic? Get the other drunk so you can win? :stuck_out_tongue:
[/quote]
Well it is a good tactic, isnt it? damn right it is.

[quote=“thecrazy88”]
hahahaa omg you would soooo be my bitch. damn right. i’d kick your ass any time. Just drink 2-3 bottles of wine first

[/quote]

hahaha! ;D True DAT! I couldnt be mean to you ever…even if you beat me up :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
här är det typ 1 minut att gå :stuck_out_tongue: det är precis brevid :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
[/quote]

Bor hon i Linné? Eller Majorna eller Änggården? :stuck_out_tongue: Och nej, jag tänker inte stalka dig, haha ;D :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
hahaha! ;D True DAT! I couldnt be mean to you ever…even if you beat me up :stuck_out_tongue:
[/quote]
Hahahaha ;D hehe, you ARE my bitch then ;D

[quote=“Luxie”]
Bor hon i Linné? Eller Majorna eller Änggården? :stuck_out_tongue: Och nej, jag tänker inte stalka dig, haha ;D :stuck_out_tongue:
[/quote]
Ingen aning :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: jag vet inte ens va gatan eller spårvagnsstationen heter :stuck_out_tongue: fan, dåligt minne asså :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]

Ingen aning :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: jag vet inte ens va gatan eller spårvagnsstationen heter :stuck_out_tongue: fan, dåligt minne asså :stuck_out_tongue:
[/quote]

Haha, ok, jag var bara nyfiken :stuck_out_tongue:

jag har trÃ¥kigt… :frowning:

[quote=“Vince Vega”]
Hehe ;D
[/quote]
:wink: haha sorry för alla mina trevliga detaljer :stuck_out_tongue: ;D

[quote=“Luxie”]
Haha, ok, jag var bara nyfiken :stuck_out_tongue:
[/quote]
hehe sure, var bor du då? Hur lång tid tar det till Liseberg?

[quote=“Bad Max”]
jag har trÃ¥kigt… :frowning:
[/quote]
Kolla på femman

Aah, jeez Louise, your inbox is full again! :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]

Kolla på femman
[/quote]

okey? :stuck_out_tongue: e filmen bra?

Jag med :stuck_out_tongue:

Jag kan visa huset jag bodde i innan:

Kul va! ;D :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]

Kolla på femman
[/quote]

Här är en bild! Men nu bor jag utanför stan :stuck_out_tongue:

[quote=“Vince Vega”]
Aah, jeez Louise, your inbox is full again! :stuck_out_tongue:
[/quote]Blame my bitch Timmy! ;D :stuck_out_tongue:

jevvligt trÃ¥kigt hus, gumman :stuck_out_tongue: Detta är coolt, man tror att l’genheten är mini men den har en “osynlig” övervÃ¥nng som bara syns innifrÃ¥n :stuck_out_tongue:

He’s your bitch too? ???