Svenskar?

God natt Vince, Tim, Louise, Maria!!! :-* :slight_smile:

Pusssss Max! :-*

Shoooooo vad händer mannen? :smiley: ;D :stuck_out_tongue: hehe… fy fan :stuck_out_tongue:

Shoooooo för fan ;D

Shooooo eller vad det är ni brukar säga ;D

ja fan asså ;D :stuck_out_tongue: haha

nu måste ni för helvete svära i varenda jävla mening för annars så tar jag fan och slår er gula och blå och gör er till en jäkla sverigeflagga

;D

DÃ¥ ska fan ta och fucking svära lite för helvetes jävla piss för fucking fan… :police:

omfg ja det måste du ju för fan göra, annars kommer Quentin fucking Tarantino och mördar dej med en fucking jävla stor kniv

Fan jävla skitjävelskap, sluta hota oss med stora jävla knivar. Jag kommer spöa Quuentins stora feta röv så jävla fett

omg Luxie är sååå jävla pissed just nu. jag skulle faan inte vilja va quentin fucking T för dte skulle va så jäkla läbbigt

Ja, fy fan, han ska få så jävla mycket stryk, han kommer fan skita ner sig

Fuck shit piss helvete cunt ass poop Cock - A - Blammo!!

Hahaha! Poop! ;D ;D

Yeah… Poop :smiley:

Hehehehe ;D

Hej mina kära landsvänner! Hoppas att ni har det bra, Göteborg har varit skit idag- haha. Pissigt värre asså.

Hmm, vi missade en massa saker, men iaf så hände en bra sak :stuck_out_tongue: ;D

Jag vet vad som hände ;D Jag är på kasst humör nu förrestem, så reta inte upp mig. Men jag är glad för din skull ;D

hmm?

hahahaha jag vet nog att du vet :wink: Någon skvallrade nämligen :wink: ;D :stuck_out_tongue:

?