Svenskar?

hahaha, ok. Jag brukar glömma det också :stuck_out_tongue:

Här är en dÃ¥lig '‘short story’‘

Jag skrev på 5 minuter ungefär :stuck_out_tongue:

’‘Pull The Trigger’'

Ext. en Bar, nånstans i stockholm

4 Pistol skott hörs av en kvinna

Kvinnan går in i baren och ser bartender och tre andra äckliga alko skitar, i en stor pool av blod.

Kvinnan

Herregud dom har dödat allihopa!

[Sergio Leone close up på kvinnans ögon, sen en långsam utzoomning och kameran vrider snabt åt vänster och kollar ner på liken, kameran försvinner ut genom en av barens fönster och lyfter uppåt tills vi bara ser stjärnor]

Slut…

coolt! 8) FÃ¥r jag vara kvinnan? hehehe ;D

Fo Sho’ :wink:

Sjyrre! hehehe ;D 8)

amen guuuuu va ni e omogna :wink: I’m back people! ;D

Äääh, shuttttdafuckupppp!!! ;D ;D Ska hälsa från han som är med i en film, att han hjärtar dig och så :wink:

Han som är med i en film ? hmm, du förvirrar mej men jag antar att du menar från Bengt-Hans eller vad vi nu sa för kodnamn :wink:

Jag läser Poodle Springs av Raymond Chandler (The Big Sleep, The Long Goodbye) just nu… har nÃ¥n av er läst den? :slight_smile:

Näpp, jag läser A Scanner Darkly av Philip K. Dick och High Fidelity av Nick Hornby just nu :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
Han som är med i en film ? hmm, du förvirrar mej men jag antar att du menar från Bengt-Hans eller vad vi nu sa för kodnamn :wink:
[/quote]

Ja, precis, han i Pulp :wink:

[quote=“Bad Max”]
Jag läser Poodle Springs av Raymond Chandler (The Big Sleep, The Long Goodbye) just nu… har nÃ¥n av er läst den? :slight_smile:
[/quote]

Näe, det har jag inte. Jag läser Lipstick Jungle av Candace Bushnell just nu. Igen.

jag älskar Philip Marlowe figuren 8)

Är han med i boken du läser? :stuck_out_tongue:

Japp, Humphrey Bogart’s bästa filmroll! (efter Sam Spade i The Maltese Falcon)

Jasså Pulp Fiction? Jaja men honom känner jag till.

[quote=“thecrazy88”]
Jasså Pulp Fiction? Jaja men honom känner jag till.
[/quote]

Initialer: VV !!! hehehe :wink: ;D

[quote=“Luxie”]
Initialer: VV !!! hehehe :wink: ;D
[/quote]
Nämen, menar du det?

Jomen honom känner jag, fick ett sms faktiskt. Han skulle visst till Amsterdam och röka på :wink: ;D hahaha med Uma Thurman

Hehehe, sjyrre!! tror jag ska hänga på! ;D ;D

[quote=“thecrazy88”]
Nämen, menar du det?

Jomen honom känner jag, fick ett sms faktiskt. Han skulle visst till Amsterdam och röka på :wink: ;D hahaha med Uma Thurman
[/quote]

Menar du inte Mia :wink:

Heheh, who cares! de ska röka brajj! ;D