Svenskar?

Ibland bara. När jag är omringad av löjliga tonåringar känner jag mig gammal som gatan. Annars kallar jag inte mig själv för vuxen. man kan säga att jag har barnasinnet kvar! haha

[quote=“Luxie”]
När jag är omringad av löjliga tonåringar [/quote]
Jag tar åt mej, du vet, jag har känslor även om jag är en löjlig tonåring :wink:

Jag sa inte att du är en löjlig tonåring, eller att alla är det. Men vissa. Så det finns ingen anledning att ta åt sig!

[quote=“Luxie”]
Så det finns ingen anledning att ta åt sig!
[/quote]
det var inget jag gjorde heller :stuck_out_tongue:

ok

hehe

Min hjälte Vince är tillbaka. Berätta nu för Luxie varför vi måste dricka champagne

för att glömma bort allt dåligt här i världen :wink:

[quote=“Bad Max”]
för att glömma bort allt dåligt här i världen :wink:
[/quote]

och för att en viss person har blivit bannad…

Vince, börjar du bli senil?

Då ska jag tala om att alkohol aldrig gör att man glömmer nåt dåligt, kanske för stunden, men efteråt blir det bara ännu värre. En moralkaka serverad av tant Luxie. Enjoy!

[quote=“Luxie”]
Då ska jag tala om att alkohol aldrig gör att man glömmer nåt dåligt, kanske för stunden, men efteråt blir det bara ännu värre. En moralkaka serverad av tant Luxie. Enjoy!
[/quote]
Jag dricker inte för att glömma. Champagnen var för att fira att Snake Charmer är borta.

Ok, men då är det helt ok! Korka upp för fan! :wink:

:slight_smile:

[quote=“Luxie”]
Ok, men då är det helt ok! Korka upp för fan! :wink:
[/quote]
Naturligtvis :wink:

(fast du vet, jag fick bara tag på barnchampagne :wink: nästa gång får du köpa ut, Luxie) hahahahahah

[quote=“thecrazy88”]
Naturligtvis :wink:

(fast du vet, jag fick bara tag på barnchampagne :wink: nästa gång får du köpa ut, Luxie) hahahahahah
[/quote]
Barnchampagne är gott ju! Haha Men om jag ska köpa ut får det bli nån god, rekommenderar Bollinger. :wink:

haha

[attachment deleted by admin. new size restrictions]

[quote=“Luxie”]
Barnchampagne är gott ju! Haha Men om jag ska köpa ut får det bli nån god, rekommenderar Bollinger. :wink:
[/quote]
Hahaha. På nyårsafton drack jag två sorters champagne. Den första (den dyra) smakade piss, men den andra va jävligt god :stuck_out_tongue:

:’(

Han blev miss handlad av Philip seymour hoffman :stuck_out_tongue:

ska vi fortsätta snacka om sprit eller?