Jag vet!! och jag som inte har några band att spela in det på. får väl kolla dårå
[quote=“thecrazy88”]
Jag vet!! och jag som inte har några band att spela in det på. får väl kolla dårå
[/quote]
Hahah, ja men den är ju kul så det kan väl inte vara en så stor uppoffring
;D
Gruna land madness!!!
Annoyed any people louise?
Gruna land madness? Do you mean Gröna Lund? Hiihihihihi ;D
[quote=“Luxie”]
Gruna land madness? Do you mean Gröna Lund? Hiihihihihi ;D
[/quote]
yeah Thats dutch for Gröna Lund
[quote=“Seth_Gecko (TAFKATIG)”]
yeah Thats dutch for Gröna Lund
[/quote]
Hehe, sure it is
[quote=“Luxie”]
Hehe, sure it is
[/quote]
According to Roy…dont blame me
[quote=“Seth_Gecko (TAFKATIG)”]
According to Roy…dont blame me
[/quote]
Haha, he said Greenland to me, or something like that, hahaha! ;D ;D
hehe, well I told him I was going to gröna lund and he said: uhh, you’re going to Greenland?
hehe
the guy that talked on one attraction laughed his ass off at me hahahah ;D
[quote=“thecrazy88”]
hehe, well I told him I was going to gröna lund and he said: uhh, you’re going to Greenland?
hehe
the guy that talked on one attraction laughed his ass off at me hahahah ;D
[/quote]
hehehe! Hade du kul förresten, och var vädret bra?
vädret va ganska dålig och det va ganska kul. Åkte katapulten 2 gånger, det va nog roligast. Snubben där satt och garvade åt mej för jag pekade och garvade åt honom och skrek som en idiot ;D
[quote=“thecrazy88”]
vädret va ganska dålig och det va ganska kul. Åkte katapulten 2 gånger, det va nog roligast. Snubben där satt och garvade åt mej för jag pekade och garvade åt honom och skrek som en idiot ;D
[/quote]
Hahahaha! ;D Katapulten låter scary, vad är det för nåt?
som uppskjutet på liseberg.
men asså fan va jag skrek, hahahahahahaha ;D och snart ska jag till Liseberg oxå
Vi borde gå på Liseberg du, jag, tim och roy ;D Jag vet inte vad han gillar att åka egentligen men mej kan man dra med på vad som helst, jag är övertalbar. Meddragen på Fritt Fall typ 5 gånger förra året (hemskt som faan, 80 meters fall
)
Hahaha! Uppskjutet gillar jag! ;D Låter som en bra ide, fast jag är ganska feg av mig. Har aldrig åkt Balder och jag vågade aldrig åka Loopen. Jag är en chicken, hahaha ;D Har du åkt Aerovarvet? Så jävla äcklig!!! Höll på att skita ner mig varje gång! Om de inte vill åka kan de ju alltid kolla på, hahaha ;D
Balder är kul! Fast kön är tråkig Ska dit i juni!
Och vi måste åka dit allihopa nångång ;D
hehe, jag har inte vågat testa den ;D Du ska till din moster va? Hör av dig så kan vi hänga, hahaha!
Japp, det ska vi! Vi får tvinga dem annars ;D
Läste ut Gone, baby, gone igår. Funderar fortfarande på hur fan Ben Affleck ska kunna göra nått av den. Haha, t.o.m mamma vet att man inte ska se filmer med honom ;D
Jaja, nu hÃ¥ller jag iaf pÃ¥ med A Scanner Darkly (har läst första kapitlet) och jösses, folk är knäppa, hahahahah ;D Ska fortsätta läsa sen när datorn tas över… Mystisk bok mÃ¥ste jag nog säga, kan inte vänta pÃ¥ filmen!!
Denna poster vill jag ha!!!
IMPAWARDs.COM! awesome! bilden funkar inte
?
denna oxå