Svenskar?

HAHHAHA :smiley: här har vi sol. Du borde flytta till Stockholm.

[quote=“thecrazy88”]
HAHHAHA :smiley: här har vi sol. Du borde flytta till Stockholm.
[/quote]

Ja, jag borde nog det. Har du plats i ditt rum? ;D Vädret har lugnat sig nu som tur är :stuck_out_tongue:

Haft en bra dag?

Hahaha, mitt rum är lite stökigt och trångt men det finns alltid plats för horan i mitt liv :-*

hahahaahaha ;D

[quote=“thecrazy88”]
Hahaha, mitt rum är lite stökigt och trångt men det finns alltid plats för horan i mitt liv :-*

hahahaahaha ;D
[/quote]

Hehehe, sjysst! :-* ;D

Det är inte lätt att hitta en lägenhet i Stockholm. Det vill säga om man inte vill bo i Rinkeby eller eller Alby, eller nåt sånt :stuck_out_tongue:

Skarpnäck kan nog inte vara det svåraste :stuck_out_tongue: Det är ju Ghetto ;D :wink: :smiley: :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
Skarpnäck kan nog inte vara det svåraste :stuck_out_tongue: Det är ju Ghetto ;D :wink: :smiley: :stuck_out_tongue:
[/quote]

Hehehe, ok. Så du är ghetto-fab eller vad man säger, haha ;D

HAhaha, fast frÃ¥ga Max hur han fick sin fina lägenhet istället … Jag tror att han bor pÃ¥ söder …

[quote=“thecrazy88”]
HAhaha, fast frÃ¥ga Max hur han fick sin fina lägenhet istället … Jag tror att han bor pÃ¥ söder …
[/quote]

Ja, det gör min farbror med. Han bodde på östermalm först, och sen i en gigantisk lägenhet i gamla stan, men har bestämt sig för söder.

och nu är det dags för Max att berätta hut han fick en fin lägenhet på söder!

Östermalm!! >:( Jag och Malin mobbar dom. Jag tror att jag har en ljudfil där hon berättar varför hon hatar östermalmare :stuck_out_tongue:

[quote=“thecrazy88”]
Östermalm!! >:( Jag och Malin mobbar dom. Jag tror att jag har en ljudfil där hon berättar varför hon hatar östermalmare :stuck_out_tongue:
[/quote]

Hehehehe! Ja, men min farbror är jättegullig! Han är ingen backslick-människa med rosa skjorta och Canadian goose jacka.

Min kusin har oxå bott på Östermalm så :wink: Nu bor han i Hägersten i en betydligt större och billigare läghenhet

[quote=“thecrazy88”]
Min kusin har oxå bott på Östermalm så :wink: Nu bor han i Hägersten i en betydligt större och billigare läghenhet
[/quote]

Ja, det är asdyrt på Östermalm. jag skulle kunna tänka mig söder, men jag vet inte, jag är ingen expert på Stockholm. Var vill du bo?

Gamla Stan är nog nummer ett för mej, alltid. Där vill jag bo :stuck_out_tongue: Nära till precis ALLT.

Skarpnäck är 1000 gånger bättre än att bo i Hässelby t.ex, det tar mej 15 minuter in till stan. Max. och det är med tunnelbana.

[quote=“thecrazy88”]
Gamla Stan är nog nummer ett för mej, alltid. Där vill jag bo :stuck_out_tongue: Nära till precis ALLT.

Skarpnäck är 1000 gånger bättre än att bo i Hässelby t.ex, det tar mej 15 minuter in till stan. Max. och det är med tunnelbana.
[/quote]

Ja, gamla stan förstås! Men det är väl snordyrt? :stuck_out_tongue:

Hmm, Hässelby är ju skitlångt bort. Jag och en kompis bodde hos hennes kusiner som bodde där, och det tog eveigheter in till stan. Jag har förresten bott i ghettot också. Jag bodde i Biskopsgården på 80-talet. Och det är ghetto!

Hässelby tar typ 1 timme till stan :stuck_out_tongue: fy fan…

kan inte du logga in på msn förresten så kan jag berätta om min sjuka dröm ;D

ja, hässelby suger. ok, jag ska logga in!

SÃ¥ ni snackar skit om mej bakom ryggen pÃ¥ mej elle’!?

:stuck_out_tongue:

Vad för sjuk dröm?

Klart vi inte gör! :-* Vi ville bara veta hur man gör för att få en sjysst lägenhet på söder!

[quote=“Bad Max”]
Vad för sjuk dröm?
[/quote]
Vill du verkligen veta vad som pågår i min sjuka hjärna? ;D

[quote=“Luxie”]
Klart vi inte gör! :-* Vi ville bara veta hur man gör för att få en sjysst lägenhet på söder!
[/quote]
it involves alot of stabbin’ and dick suckin’ :wink:

[quote=“thecrazy88”]
Vill du verkligen veta vad som pågår i min sjuka hjärna? ;D
[/quote]
hell yeah! :slight_smile: väntar spänt aj, jag sträckte mej!..