Gail, Ska du se Dead man walking? om 48 minuter? på ettan?
Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! Gail, Logga in! :’( :’( :’( :’(
I’m online.
Chicago va bra. Iaf 7/10
Vet inte om jag ska se dead man walking. vad är det för film och vilken tid börjar den?
En Drama film och den har börjat nu… jag ska inte se hela ikväll… men delar av den…
jag ska sova nu. gonatt :-*
okej… Nassi nassi, sov gött :-*
jag börjar ocksÃ¥ bli trött… men det dröjer nog ett tag innan jag lägger mej…
Go natt, Gail!
från aftonbladet.se
Tarantino livrädd för råttor
Foto: AP
Blodiga maffiauppgörelser, avhuggna kroppsdelar och vampyrer. I filmens värld hanterar Quentin Tarantino det mesta. Men privat har han en fobi som plågat honom sedan barnsben – råttor.
- Jag blir livrädd bara jag tänker på råttor, säger han.
Filmmakaren drabbades av råttfobin som ung skolpojke då han läste en artikel om gnagaren.
- Jag visste inte skillnaden mellan möss och råttor och läste en tidningsartikel om råttor. Efter det är jag livrädd för dem, säger han enligt brittiska Loaded Magazine.
Tarantino, som ligger bakom filmsuccéer som �Reservoir Dogs�, �Pulp Fiction� och �Kill Bill�, säger vidare att hans värsta mardröm vore att bli instängd med råttor i ett rum.
- Jag tycker inte om dem. Råttor är min fobi. Jag har inga bra erfarenheter av råttor, avslutar han.
HAHA
Nu gÃ¥r jag och lägger mej… god natt allesammans!
Min pappa är oxå rädd för råttor.
Själv sÃ¥ har jag spindelfobi, klaustrofobi och sÃ¥ är jag rädd för höjder… Fast värst är nog klaustrofobin… HU
jag är livrädd för höga höjder… klaustrofobi vet jag inte om jag har
jag svimmade nästan när jag va i kaknästornet för ett par års sen :-</E>
hoppsan
Mja, jag har bara lite lätt höjdskräck men klaustofobi, uuuhh Panikattack säger jag bara
Plus att jag är väldigt paranoid. Precis som Eric Bana i München.
Nä, nu ska jag gå å sova i garderoben. Fy Fan
;D
Asså det är typ det enda roliga i hela filmen. Resten är bara hemskt.
Bana blir helt jävla paranoid och kollar igenom hela sitt rum efter bomber, mm och sen går han och sover i garderoben.
Grejen va att en annan snubbe snackade om det tidigare i filmen att det va en agent som alltid sov i garderoben för att han var rädd…
LÃ¥ten “lets stay together” som oxÃ¥ är med i Pulp är med i München. Najs
<LINK_TEXT text=“http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … .html ”>http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,787386,00.html </LINK_TEXT>; :‘( :’(
stackars katt-jävla människor som ska försöka vara fucking överlägsna
Den där bitchen förtjänar att dööö!!! >:(
Fy faan… Jag mÃ¥r illa… :’( :’( :’(
‘‘when i was arrested i was dressed in black’’
Hallå
ja
jag
är
bäst
förutom
att
jag