Svenskar?

None taken. I am homosexualised, yes.

ooh, inte 4 filmer med 18-gräns, 5 8) hahahahah fan va patetiskt :wink: Ska vi inte tävla, max? :stuck_out_tongue: Fast det är ju så jävla dumt för Reservoir har ju 18-gräns men då måste jag ju köpa den i england :stuck_out_tongue:

vad fan har hänt här då? :stuck_out_tongue:

[quote=“Luxie”]
vad fan har hänt här då? :stuck_out_tongue:
[/quote]
uhm, tja, det kan man fråga sig :wink:

haha, nÃ¥tt kul hände igÃ¥r. Om jag gjorde en film som hette “Vad som hände mej igÃ¥r” sÃ¥ skulle ett citat vara:

Peter: Fuck me!

Louise och Nina: Nej tack!

hahah :stuck_out_tongue: det va så jävla bra, vi sa det i exakt samma sekund ;D ;D

Hahahaha! ;D

[quote=“Luxie”]
Hahahaha! ;D
[/quote]
eller får nog ändra på dethär :wink:

Peter[efter att ha kastad otroligt dåligt]: Fuck me!

Louise och Nina: Nej tack

Close enough!! Hahahaha! ;D

hehe… Och fan, helvete, jag som ville ha en LUGN sommar, hemma… Först ska jag till Göteborg, sen till landet, sen pÃ¥ bröllop i köln, sen till london, sen tillbaka till köln(troligen) och sen ska jag äntlihgen fÃ¥ va hemma

men då är ju fan lovet nästan slut. helevetes jävlar :stuck_out_tongue: vem fan planerade mitt lov???

Oj då! Du kommer få fullt upp!!

[quote=“Luxie”]
Oj då! Du kommer få fullt upp!!
[/quote]
ja, fan oxå :stuck_out_tongue: Dessutom är lovet 1 eller 2 veckor kortare för oss i år. Dumma kommunjävlar :stuck_out_tongue: hahaha

Jasså? Varför då? Det suger ju! fan vad orättvist!

[quote=“Luxie”]
Jasså? Varför då? Det suger ju! fan vad orättvist!
[/quote]
det va nÃ¥tt me att man kunde ha typ mellan 100 och 110 dagar skola per Ã¥r (obs, jag hittar pÃ¥ siffror :stuck_out_tongue:) och vi brukade ha typ 101 och nu ska vi ha 110… fattar du? :stuck_out_tongue:

ja, jag fattar. fan vad kommunen suger skit! :stuck_out_tongue:

jag är sugen på att se sällskapsresan, eller finns det svenskt kaffe på hotellet! hahaha!

[quote=“Luxie”]
jag är sugen på att se sällskapsresan, eller finns det svenskt kaffe på hotellet! hahaha!
[/quote]
hahahaha ;D ;D ;D

jag har försökt övertyga roy om att den är bra, fast jag vet inte om han är övertygad…

Hmm, det är nog för att den är så svensk. Det är typiska svenska företeelser.Men det borde inte hindra honom att tycka den är kul! Den är ju fan en klassiker!

ah, wish me good luck! nu bär det av för att kolla pÃ¥ Gudfadern . (eller iaf gÃ¥ över, vi ska börja kolla klockan 8 eller 9… haha)

vi ses imorron (om jag inte är död) men jag måste plugga hela dagen då tror jag :stuck_out_tongue: haha

[quote=“thecrazy88”]
ah, wish me good luck! nu bär det av för att kolla pÃ¥ Gudfadern . (eller iaf gÃ¥ över, vi ska börja kolla klockan 8 eller 9… haha)

vi ses imorron (om jag inte är död) men jag måste plugga hela dagen då tror jag :stuck_out_tongue: haha
[/quote]

Åh! Ha det så kul! :stuck_out_tongue: Kraaaam! ;D

tjooooo, pÃ¥ er vänner… haha, igÃ¥r var skitkul . eller ska jag säga i natt.

Jag har inte sovit mer än 5 minuter, klockan 5.30 tog sista filmen slut så vi drog till Mcd för att köpa glass men dom jäääääääävlarna hade ingen, så vi köpte läsk på en mack :stuck_out_tongue: hahahahah

berättar mer senare :wink: Bland annat tog vi en liten promenad klockan 2-2.45 och blev “jagade” (eller snarare skitskrämda) av nÃ¥gra killar som vi sÃ¥g, hahahah :stuck_out_tongue:

Bojkottade du inte MC D? :stuck_out_tongue: