Va fan! Cristalen är ju avslagen!
Äh, här får du en flaska!
Håhåjaja! Vad har du haft för dig idag?
Inget särskilt… i morgon ska jag till tandläkaren >:( :’(
Aj då! Det är inte så kul! Hoppas att du inte har några hål!
Jag har aldrig haft nåt hål ^-^
Jag fÃ¥r Kräk ryckningar när tandläkaren petar ner saker i käften … jag börjar till och med kräkas om jag tuggar för mycket pÃ¥ en köttbulle
Bra för dig! Tandläkarn är obehagligt! Hatar lukten där, även på sjukhus! Varför får du kräkryckningar? Tanken på tandläkare?
ingen anning ???
Ok, du kanske bara mår illa? Jag fattade inte riktigt, haha
japp, jag mÃ¥r illa av att tänka pÃ¥ det… jag har en mystisk förmÃ¥ga att kunna tänka vad som skulle kunna hända i en situation… jag var pÃ¥ toa en gÃ¥ng och tänkte hur det skulle kännas om jag hoppade frÃ¥n ett hus, nÃ¥gra sekunder senare blev jag snurrig och höll pÃ¥ att svimma
jag kanske borde bli skådis ;D
Fy, låter jobbigt! Ja, satsa på en skådiskarriär! Haha, din förmåga kan verkligen komma till nytta där!
Jag har också tänkt på hur det är att bli knivhuggen och min mage började låta och ha sig ;D
Näe, fy fan vad äckligt! Hahaha, fast jag har tänkt så också ibland men kan aldrig föreställa mig hur det skulle kännas.
Haha, ni är ju galna eller nått
Jag har inget emot min tandläkare… Förutom att ta röntgenbilder. Det gör ont och är jobbigt.
Ja, de där gula sakerna skaver så in i helvete! Eller är de gråa? Jaja, men de skaver. En annan sak: tandläkaren och sköterskan går ju alltid ut när man tar röntgenbilder, men man själv måste sitta där. Är det så farligt så de måste gå ut? Är det inte lika skadligt för oss?
[quote=“Luxie”]
Ja, de där gula sakerna skaver så in i helvete! Eller är de gråa? Jaja, men de skaver. En annan sak: tandläkaren och sköterskan går ju alltid ut när man tar röntgenbilder, men man själv måste sitta där. Är det så farligt så de måste gå ut? Är det inte lika skadligt för oss?
[/quote]
Jo säkert. Elaka jävlar.
Jag har svårt att andas och det går inte att svälja när man har domdär grejerna i munnen dammit
Näe, precis. Och den där suggrejen de har då! Känns så äckligt!
[quote=“Luxie”]
Näe, precis. Och den där suggrejen de har då! Känns så äckligt!
[/quote]
Nah, annars sÃ¥ är jag inte sÃ¥ anti tandläkare. Ska dit pÃ¥ mÃ¥ndag…
Ok. Jag gillar dem inte alls, haha
jag gillar den här smileyn