Off topic-topic

Ja, die met curry, ja! Zelfs koud zijn ze lekker, maar als je geluk hebt zijn ze nog warm :stuck_out_tongue:

Heel netjes, en dan? Werken?

Jaman…ik gooide ze altijd ff in de magnetron op mijn stage :stuck_out_tongue: HEAVEN!! :smiley:

Ik ga cultuurwetenschappen studeren in Maastrikkie :stuck_out_tongue: Geen zin om al te gaan werken :stuck_out_tongue:

Inderdaad, gewoon zo lang mogelijk studeren. Studentenleven is het beste dat er is 8)

Psies! Student tot 65 en dan met pensioen 8)

Hahaha! Als dat zou kunnen…

Ik ga hierna ook nog wel door studeren, sobieso omdat ik dan beter werk kan krijgen. En gewoon omdat student zijn relaxt is 8)

Jaman, student zijn is gewoon fucking vakantie vieren heel de tijd…

En ik wil idd ook een andere baan dan waar ik nu voor gestudeerd heb :stuck_out_tongue:

Fuck…morgen vroeg op… >:( Dat heet 10 am opstaan :stuck_out_tongue:

Studentenleven is zwaar :smiley:

10 am? Dat is uitslapen man! Ik moet morgen om 10:15 in Utereg zijn! Moet nog een opdracht afmaken ook… :stuck_out_tongue:

[quote=“Seth_Gecko”]
Brussel is wel inschrijven en BINNEN! Ik heb gesprekken in Genk de 20ste… :stuck_out_tongue:
[/quote]

hoe is die shit gegaan dan? 8)

Nederlands board is dood.

Dutch forum is still alive!! ;D Zonder Lollo en Maria is het sowieso dood hier op QTA :stuck_out_tongue:

[quote]hoe is die shit gegaan dan?[/quote]

Ik ben niet gegaan, ik had eindgesprekken voor mijn huidige school :stuck_out_tongue:

Ik ga cultuurwetenschappen studeren…applyen voor een filmschool is een bitch, of je moet settlen voor eentje die CRAP is…

Ik ben een luie hond, dus ik heb niet zo een mooi cv als andere mensen die naar een goede school willen. Meestal is de verhouding ook like 600 mensen die één van de 6 plaatsen willen…ECHT KUT.

[quote=“Seth_Gecko”]
Dutch forum is still alive!! ;D Zonder Lollo en Maria is het sowieso dood hier op QTA :stuck_out_tongue:
[/quote]

Dutch forum is dead as… dead. Ja, het hele forum is redelijk saai nu :stuck_out_tongue:

Gisteren poker gezien? Noah Boeken!! Nederland represent :stuck_out_tongue:

FUCK, ik vergeet dat poker altijd! :stuck_out_tongue: Is dat die kerel die eerst chip leader was?

Geen idee, ik heb het niet helemaal gezien. Hij was blond :stuck_out_tongue:

Een lucky engelsman heeft gewonnen, echt alleen maar goede kaarten, terwijl anderen ook goede handen hadden, alleen net iets minder…dus zodat ze vol overgave meegingen en dan nog verliezen…

Lucky bastard :o

Maybe moeten we poker hier ook wat populairder maken…een site vinden en een keer een pokerspelletje spelen met alleen QTA members 8)

Jaaaa, zou gaaf zijn! Op pokerroom zou het opzich wel kunnen… Haha, zit er nooit meer daar :stuck_out_tongue:

Ik ga morgen ff een topic hierover maken :stuck_out_tongue:

FUCK! het is zoooo warm! Ik ga naar buiten ;D

Drunken swimming :stuck_out_tongue: 8)

Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie een zwembad hebben? :stuck_out_tongue: Het is inderdaad fucking warm… Maar ja, opzich wel ok. Ik heb het liever dan de winter.

[quote=“Seth_Gecko”]

Ik ben niet gegaan, ik had eindgesprekken voor mijn huidige school :stuck_out_tongue:

Ik ga cultuurwetenschappen studeren…applyen voor een filmschool is een bitch, of je moet settlen voor eentje die CRAP is…

Ik ben een luie hond, dus ik heb niet zo een mooi cv als andere mensen die naar een goede school willen. Meestal is de verhouding ook like 600 mensen die één van de 6 plaatsen willen…ECHT KUT.
[/quote]

haha damn, ik heb GEEN cv, niks, blank, dus ja, waarom eigenlijk nog moeite doen

[quote=“Vince Vega”]
Jaaaa, zou gaaf zijn! Op pokerroom zou het opzich wel kunnen… Haha, zit er nooit meer daar :stuck_out_tongue:
[/quote]

haha word idd wel saai na een tijd, OF je zou met echt geld moeten beginnen

[quote=“Seth_Gecko”]
[/quote]

wie zijn Lollo en Maria?