Off topic-topic

ooh ok :stuck_out_tongue: ik ben er weer niet helemaal bij vandaag. bij mij staat ie gewoon op engels.

Bij mij ook, ik heb hem wel een keer op Nederlands gezet, maar dat was irritant. Ik ben gewend aan de Engelse.

windows in het nederlands vindt ik ook irritant. ze gebruiken altijd van die nederlandse woorden die haast niet gebruikt worden. waarschijnlijk omdat de programmeurs gewoon engels waren en een nederlandse woordenboek hadden gebruikt bij het vertalen.

Haha, ik heb nu ook Photoshop in het Nederlands… Verschrikkelijk, ik kon niks meer vinden :stuck_out_tongue:

dat liedje in die albert hein reclame ruled zoooo



ja we worden kampiooooeeeeen, faaak waar kan ik die downloaden

ik wil ook een wuppie :frowning:

Ik heb er drie, je mag ze hebben! :stuck_out_tongue:

Hij is trouwens even fan van de Albert Heijn, he :stuck_out_tongue:

aaaaaaight pass die shit 8)

Jullie hebben het toch niet over die plakkende harige beesten he? :stuck_out_tongue:

Jawel man! Een wuppie bij 15 euro aan boodschappen :stuck_out_tongue: Heb er laatst een geweigerd, sorry Johny!

Hahahahhahahahaha!! ;D thats the spirit!!



Ik zei laatst: uhm stick that where the sun dont shine…

Hahahaha! Kerel vraagt welke ik wil, blauw of wit, het speet hem dat ze de andere niet meer hadden. Ik zeg: Nou, laat maar, hoor. Zat hij me raar aan te kijken, joh… Wat? Jij wilt geen wuppie?!

Jah FUCK JOUW!!! en je fucking klote baantje…NEE geen zegels, geen bonuskaart GEEN moederneukende Wuppie…



schiet een beetje op ouwe…ik heb nog meer te doen :stuck_out_tongue:



Assertiviteit zijn ze in het zuiden ook niet zo gewend :stuck_out_tongue: hahaha ;D



Fuck die wuppie shit,…Wat bezield mensen serieus…

Haha, ik heb wel een bonuskaart :stuck_out_tongue:



Ja, al die oranje shit is serieus gestoord… Fucking nederhose, kom op man! :stuck_out_tongue:

Bonuskaart is idd wel handig…tijdens mijn stagejaar heb ik heel wat troep gekocht bij de appie…



Ben alleen tergend lui om zo een ding alleen al aan te vragen :stuck_out_tongue:



Een vriend van mij heeft echt like alles vol met wuppies…



Het is alsof je de duivel in de ogen kijkt :stuck_out_tongue: hahaaha ;D



Naja, als ik die wuppies produceerde zou ik blij zijn :stuck_out_tongue: hahaha…

Naast mijn school zit een appie 8) Bonuskaart komt dus erg goed uit :stuck_out_tongue: Aanvragen is zo gebeurd, je krijgt hem ook gelijk bij de sigarettenbalie…

Jah ik moet het idd ff fixen…gewoon zo een keychain bonuskaart…



Fuck…bij onze appie hadden ze echt NIETS…ranzige doosjes met rotzooi erin…snoeperts enzow…



Ben blij dat ik geen stage meer loop…dinsdag afstuderen :smiley:

Ja, je krijgt 2 pasjes en 2 keychains dacht ik. Mijn keychaing ding is zooo naar de klote :stuck_out_tongue:



De Albert Heijn daar draait zoveel winst door onze school en de school ernaast :stuck_out_tongue: Frikandelbroodjes zijn de shit 8)



Afstuderen? Je hebt het al gehaald? :smiley:

FUck yeah…frikadellenbroodjes met curry :smiley:



Ik heb dinsdag eindgesprek en presentatie van mijn scriptie…als ik die monkeybusiness haal dan heb ik mijn hbo diploma :stuck_out_tongue: