Japp, det är helt korrekt! ;D
HAha, jag skulle ha tagit: “Jag ska upp pÃ¥ mitt rum och mÃ¥la… BÖGSAKER” ;D ;D ;D
"Tonåringens tandställning sitter fast i askfatet. Skulle vara en bra anti-rökning reklam."
Hehehe, det citatet är skitbra! ;D ;D
Näe, kan inte komma på vilken film det är
Hmm… ledtrÃ¥d till detta dÃ¥rÃ¥… Jo, personen som säger detta är ingen huvudperson, men han säger det till huvudpersonen som jobbar som försäkringsnÃ¥nting pÃ¥ ett bilföretag (“Which car company do you work for?” paus “A MAJOR one”)
Hmm, känner mig rätt dum nu för jag vet inte, haha
Hihihihihihi, jag tar en till från den filmen då
"Vill du byta plats?"
"Nä, jag tror inte att jag är den rätta mannen för det jobbet"
och ett till:
“Är ni helt dumma i huvudet? Springer omkring i skidmasker och försöker spränga saker!?”
Hmm, näe, fortfarande inget. Känner mig som en idiot nu, haha
Ok, nu tar jag en lätt och klarar du inte detta så ska du kolla på denna film 10 gånger innan jag kommer hem på lördag!!!
“Jag menar, när man köper möbler sÃ¥ tänker man ju liksom: nu behöver jag aldrig mer köpa nÃ¥n soffa, vad som än händer sÃ¥ har jag soff-problemet under kontroll”
Jag har bara en gissning, som antagligen är helt fel, men skitsamma: Slagsmålsklubben?
OMG TACK TACK TACK TACK Jag skulle ta de som inte var sÃ¥ jävla lätta som om jag typ sa “Jag är Jack’s totala brist pÃ¥ överraskning” eller nÃ¥tt sÃ¥nt
;D hahahahah
och detdär me “wanna switch seats” är ju pÃ¥ planet när han träffar Tyler
Haha, det var ett tag sen jag såg den. Och dessutom är det svårare när det är på svenska, eftersom man inte fattar lika snabbt. Men jag lyckades! ;D
En lätt:
Ibland tvivlar jag på din hängivenhet för Glitter Rörelsen ;D (eller nåt sånt, orkar inte, haha) ;D
Hahahaha fan dej, den tänkte jag oxå ta
hahahhahahahha Är det möjligen Donald Darko?
;D
Näe, inte alls ;D ;D
“Jag antar att jag har ett sÃ¥nt ansikte som man inte kan lÃ¥ta bli att tro pÃ¥”
Shiat, kan inte den heller
hmm, fan jag kan inget annat citat frÃ¥n den… “I guess I must have one of those faces you just can’t help believing” tror jag att det är… hmm
ok ett annat då
"En kund som pressade säljaren, ja det har jag då aldrig varit med om, herr polis" (/tror att det är nått sånt, såg filmen för några veckor sedan)
Känner igen det, men det ringer inga klockor
hmmm…
“Har du bjudit hem en slampa pÃ¥ middag här? Ja, ni skulle väl sitta i köket och äta med tända ljus.” (nÃ¥tt sÃ¥nt, jag är helt väck idag )
svartvit film är det iaf
Äh, nu så förklarar jag mej: Psycho var det nämligen jag tänkte på.
ny:
"Katten bryter just nu mot 17 mot er mammas regler"
svarar i telefon “BÃ¥rhuset”
“18!!!”
Dessutom borde vi ha en deadline pÃ¥ kanske… 1 dag? Om ingen kommer pÃ¥ detta sÃ¥ överlämnar jag till första bästa (jag kommer ju inte vara här)