Film Meldpunt!

Amores Perros middern8 op ned3! heb em nog niet gezien :-[ ccchhecken dus

[quote=“tarantino_is_god”]
Ga jij ook in september daar beginnen? Terug naar je hometown man! 8) Kunnen we alvast “Lucky” voorbereiden. Als we dan klaar zijn gaan we naar NY en filmen maar. Of we verkopen het gewoon ff aan Scorsese. :laugh:

Het lijkt me wel een relaxte school. Belangrijk: er zijn ook redelijk veel plaatsen! Beter al kom ik als niet belg er een beetje makkelijk tussen.

Ik zou kleine Lucania niet laten stelen in het begin. Ik zou als thema ook pakken het zoeken naar hoop van immigranten en dan in een systeem terecht komen, waarbij criminaliteit een weg is om onder 12 urige werkdagen/slavernij uit te komen.

Een scheiding tussen de weg die zijn ouders nemen en die hij neemt, door zijn ervaringen op straat in jeugdbendes (5 points gang etc).

Een aanklacht tegen systemen en hoe zoiets bijdraagt dat je mensen leert tegen hun eigen systeem in opstand te komen.

Criminaliteit niet verdoemen, maar als logisch gevolg maken van de omstandigheden. Ook gelijk paralellen leggen met de huidige situatie in europa enzow :stuck_out_tongue:

Wordt wel een hele onderneming. Denk dat we er maar een drieluik van moeten maken :wink:

Zou wel ongelooflijk PHATT zijn om te maken. Yes that’s PH PHATT. :stuck_out_tongue:
[/quote]

duuuuuuuuuuuuuuuuude heb je trailer voor nieuwe sopranos seizoen gezien? ik heb natte plek in mn broek, no joke

http://www.hbo.com/sopranos/

over 2 weken premiere in VS, kijk die trailer een paar keer, zie jij ook een whack van Christopher?ik zie een overstap naar NY (of de Feds, “i think you come cause you mis us”, dan zit hij toch met die FBI kerels,nietdan?) en een whack, het enige dat niet klopt is “youre gonna take of his kids after he’s gone”, dan denk ik aan Bobbie Bacalla, maarja, trailer kan misleidend zijn, weet WEL dat het mss het beste seizoen kan zijn, damn ik krijg traantjes dat dit het laatste is, als ie op dvd komt koop ik em meteen de dag erna, aan welke prijs dan ook, that baby’s mine 8)

Holy shittttt!

Ziet er super dope uit! Ik was net weer opnieuw bezig met elke nacht een aflevering of 2 van seizoen 5 te checken…

Ik denk dat de powerstruggle voor wie the boss wordt erger wordt en dat johny sack samen met phill leotardo flink gaat huishouden…

Maybe komt er ook “word on the street” over dat adriana gewacked is omdat ze informant was? en dat dit slecht is voor chrissy.

De FBI zal volgens hun dan veel over chrissy weten en zal een makkelijke target zijn om ook henry hill te worden…volgens de logica van Johny Sack dan…

hmmm ik denk dat ze chrissy weg willen hebben omdat ze bang zijn dat hij ook flipt…Tony blijft loyaal aan hem, its family, maar mag geen zwakte tonen door emoties te zwaar te laten tellen…

Johny Sack is trouwens echt badass nu hij the boss is…gisteren aflevering opnieuw gekeken waarin tony de goomah van zijn pa tegenkomt. Zij krijgt nog geld van die racetrack. Johny Sack moet dan beslissen of zij toch nog der deel krijgt.

Leotardo is hier tegen en zegt: are you joking? Met een stalen gezicht zeg Johny Sack: You see me smiling? Lag echt weer dubbel om die uitdrukking…

Wat ik trouwens niet snapte en wat bijna niet aan de orde komt in seizoen 5: is carmine nou echt dood of geflipt?

Nog een trailer, more of the same, slechte kwaliteit, stukje langer:

http://media.putfile.com/Sopranos-Season-6-Trailer

Kan ook niet wachten. Worden wel als het goed is 20 episodes. Met 13 in 2006 en nog 7 in 2007…lets pray :stuck_out_tongue:

Een film wordt zeker niet gemaakt helaas…

haha In Camelot, vorige week ook toevallig nog eens gekeken, Johnny Sack is def een van mn favorieten, en mss zelfs een betere boss als Tony, ijzeren vuist hij, heerlijk

en Carmine is dood, als ze op dat terras bij de golfbaan te zitten eten, Tony, Sack, Carmine en nog iemand denkk, en dan zegt Carmine “you guys smell that? smells like burning hair” en dan valt ie dood, ik hoop dat Little Carmine snel gewhackt word, i hate him, maar ik hoop Sack niet, hij is de shit, zal wel paranoia zijn als hij uit de gevangenis komt

stiekem hoop ik wel op een grooooote clean up bij de allerlaatste of voorlaatste aflevering, heel NY of heel Jersey eraan, misschien Tony wel, haha dan huil ik me dood, Paulie komt er ook veel bij, Bobbie valt em aan of zoiets, zie je in een flits, als Paulie geen wings in his hair had herkende ik em niet langs achter :stuck_out_tongue:, wss kleine ruzie zoals met Chris, misschien niet, haha heb zoveel vraagtekend man, een trailer fokt met je hoofd

heb je deze kleine spoiler al gezien btw? <LINK_TEXT text=“http://www.josephrgannascoli.com/images … /bilde.jpg”>http://www.josephrgannascoli.com/images/CAREER/sopranos/boontown/bilde.jpg</LINK_TEXT>

HA!

Carmine is daarna nog in het ziekenhuis te zien toch? Na zijn begrafenis…

Pratend met de FBI…snapte er niet veel van

Vito wacked? Shit kan niet wachten…maybe toch maar downloaden elke week een episode!

haha is hij nu finnochio of niet? rare episode die ene als hij op die parkening die park ranger zit te pijpen, eerst dacht ik misverstand ofzo, maar ik hou van hem, geweldige acteur, moet meer rollen krijgen vind ik, in The Departed ofzo zou hij wel heerlijk zijn

maar wacked, lijkt me eerder gewoon waarschuwing, KB2 achtig, plukkk, door Phil ofzo, haha episode downen is verlijdelijk, maar ga toch maar wachten, en zoveel mogelijk spoilers vermijden, worth it 8)

morgen CSI: Grave Danger! yeah, ben blij dak ik em nog niet gekocht heb,tappeeennnn 8)

Gisteren seizoen 5 weer gefinished en heel Brooklyn werd opgerold…maybe is er een kleine shift in power geweest omdat johny sack enzow allemaal opgepakt zijn? Shiiittt snap er geen reet meer van…wie had ze nou verlinkt ook>?

Wanneer begint het weer!!

Gisteren seizoen 5 weer gefinished en heel Brooklyn werd opgerold…maybe is er een kleine shift in power geweest omdat johny sack enzow allemaal opgepakt zijn? Shiiittt snap er geen reet meer van…wie had ze nou verlinkt ook>?

Wanneer begint het weer!!
[/quote]

haha snap er ook niets meer van, seizoen 6 geeft zeker wel wat duidelijkheid, hopelijk :-</E>

Net een mail van HBO!! Sneak preview!! met chrissy!! fuck yeah! cant wait!

Get an exclusive Sneak Preview

The plot may be more closely guarded than a witness protection safehouse, but we managed to smuggle an early clip – just for our Sopranos newsletter subscribers. Get a glimpse of what happens in the premiere episode of Season Six, when Christopher has a run in with the Feds…

<LINK_TEXT text=“http://www.hbo.com/sopranos/video/speci … time.shtml”>http://www.hbo.com/sopranos/video/special_feature/quicktime.shtml</LINK_TEXT>

Clear your schedules: The big return begins this Sunday, March 12th at 9pm

Johnny Sack is in the big house, Tony is back in his old house, and Carmela wants to build a house. How will the new accommodations affect Tony and his Jersey syndicate?

Don’t miss the explosive new season of the show everyone’s been waiting for. The Sopranos Season Six premiere is this Sunday, March 12th at 9 pm ET.

Vanavond, 22:00 From Dusk Till Dawn op Veronica.

Zondag 12 maart, 1:10 New York, New York op ARD.

En nog een Scorsese: maandag 13 maart, 0:45 The King of Comedy op BBC 1.

Vrijdag 17 maart, 22:25 L.A. Confidential op Net 5.

The Kid (Chaplin) was er net ook op, zo ongelooflijk fuckin’ goed, een van de eerste meesterwerken in cinema, na Birth of a Nation misschien

heb trouwens Chaplin Collection Vol. 1 voor 55 euries kunnen strikken op ebay, er is er nog 1 over

<LINK_TEXT text=“http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie … %3AIT&rd=1”>http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9110779749&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1</LINK_TEXT>

kooooooopje

Modern Times, The Great Dictator, Gold Rush, Limelight (allemaal 2 Disc) plus Charlie (docu)

Vanaaf ook op BBC1: 0.30 the breakfast club

en op BBC 2: an allen smithee film: burn hollywood burn

Vanaaf ook op BBC1: 0.30 the breakfast club
[/quote]

Ben ik de enige die deze film zwaar overrated vindt? Ik vindt er niks aan. typisch jaren 80 oppervlakkige bullshit film.

[quote=“LetsGoToWork”]
Ben ik de enige die deze film zwaar overrated vindt? Ik vindt er niks aan. typisch jaren 80 oppervlakkige bullshit film.
[/quote]

Ferris Bueller’s Day Off vind ik veel beter maar BC is wel classic, John Hughes is de man, je merkt dat hij Kevin Smith beinvloed heeft, Coming-of-Age Teen Comedy, je moet er van houden, maar John is er wel erg goed in, jaren 80 sfeer stoort altijd, welke film dan ook, moet je maar over kijken dan :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of het echt goed is…maar ik kan BC echt opnieuw blijven kijken, op een of andere manier is het gewoon erg amusant…

Ferris Bueller’s Day Off heb ik niet gezien. Als ie ooit op tv komt zal ik hem wel proberen te kijken.

Donderdag 23 maart, 20:30 Forrest Gump op Net 5.

Vrijdag 24 maart, 22:30 Fargo op RTL 7.

Zaterdag 25 maart, 23:50 The Godfather op SBS 6 (wedden dat volgende week deel 2 komt en de week daarna deel 3).

Zondag 26 maart, 1:15 Ginger Snaps op BBC 2.